וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 4 טבע בבריכה בקיבוץ רמת רחל, מצבו אנוש

אריאל נוי

8.6.2011 / 18:22

המציל הוציא את הילד מהמים והחל לבצע בו פעולות החייאה, עד להגעת צוות מגן דוד אדום. פרמדיק: "ניכר היה שהוא היה זמן רב מתחת למים, אמו ישבה בצד ובכתה". המשטרה פתחה בחקירת המקרה

ילד בן ארבע טבע היום (רביעי) בבריכה בקיבוץ רמת רחל בירושלים לאחר שהגיע לביקור אצל קרובים בקיבוץ עם משפחתו לרגל החג. ככל הנראה המציל בבריכה הוא זה שהוציא את הילד מהמים ואף החל בפעולות החייאה. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום פינו את הילד לבית החולים שערי צדק בעיר במצב אנוש, והוא אושפז במחלקת הטראומה. מבית החולים נמסר כי מצבו אינו יציב וכי הוא הועבר לאחר מכן למחלקה לטיפול נמרץ. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה.

פרמדיק של מגן דוד אדום ממרחב ירושלים, גיא גונן, שהגיע למקום האירוע סיפר לוואלה! חדשות: "הגענו למקום והצטרפנו למאמצי ההחייאה שהמציל בבריכה כבר החל. קשה להעריך כמה זמן הילד היה מתחת למים אבל לפי מצבו ניתן לשער שמדובר בזמן ארוך יחסית". גונן הוסיף כי "אמו של הילד ישבה בצד ובכתה ולא ניתן היה להבין ממנה מה בדיוק קרה. לפי האזרחים הרבים שהתגודדו סביבנו בזמן שטיפלנו בילד היה ניתן להבין כי הוא טבע בבריכת הפעוטות. פינינו אותו תוך כדי המשך מאמצי החייאה לבית החולים".

בחודש פברואר טבע ילד בן 11 במאגר מי גשמים באחת משכונות היישוב יבנאל מדרום-מערב לטבריה, לאחר שהוא וחברו נכנסו למי המאגר כדי לשחות. הוא פונה על ידי מסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה כשמצבו מוגדר קשה, לאחר שחובשים של מד"א העניקו לו טיפול ראשוני במקום. מחקירת המקרה עלה כי שני הילדים יצאו לשחות במאגר ביישוב, כאשר לפתע אחד מהם החל לטבוע. חברו, אשר הצליח לצאת מהמים, הזעיק למקום שני מאבטחים מבית ספר סמוך אשר משו את הילד ובמקביל הזעיקו למקום צוותים של מד"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully