וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד בן שש טבע בבריכת קיבוץ בשפלה, מצבו קשה

רמי שני

23.6.2011 / 20:45

צוות מגן דוד אדום ביצע בילד פעולות החייאה ממושכות ופינה אותו לבית החולים קפלן ברחובות. מוקדם יותר נמצאה פעוטה נעולה ברכב בסמוך לבריכה בגבעת השלושה, ופונתה במצב קשה לשניידר

ילד כבן שש טבע הערב (חמישי) בבריכת השחייה בקיבוץ חפץ חיים בשפלה. צוות מגן דוד אדום העניק לילד טיפול רפואי וביצע בו פעולות החייאה ממושכות, ולבסוף פינה אותו לבית החולים קפלן ברחובות כשמצבו מוגדר קשה.

הבוקר נמצאה פעוטה נעולה בתוך רכב בסמוך לבריכת השחייה בקיבוץ גבעת השלושה. צוות של מגן דוד אדום פינה את הפעוטה, שעל פי הערכה הייתה נעולה ברכב במשך כשלוש שעות, בעודה מפרכסת לבית החולים שניידר. מצבה של הפעוטה מוגדר קשה מאוד. מחקירה ראשונית עולה כי האב השאיר את בתו במכונית כשהלך לעבוד בחברת הייטק, שמשרדיה ממוקמים בגבעת השלושה. הוא שכח את הילדה וכשנזכר מיהר לרכב והזעיק את מגן דוד אדום. לדבריו, גם המעון של הפעוטה נמצא בגבעת השלושה. הוא סיפר כי בדרך כלל האם היא שלוקחת את הילדה לפעוטון, אבל הבוקר הוא לקח אותה. במהלך הנסיעה הוא קיבל שיחת טלפון הקשורה לעבודה וזה, לדבריו, היה מקור הסחת דעתו.

לפני כשבועיים טבע ילד בן ארבע בבריכה בקיבוץ רמת רחל שבאזור בירושלים לאחר שהגיע לביקור אצל קרובים בקיבוץ עם משפחתו לרגל החג. ככל הנראה המציל בבריכה הוא זה שהוציא את הילד מהמים ואף החל בפעולות החייאה. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום פינו את הילד לבית החולים שערי צדק בעיר במצב אנוש, והוא אושפז במחלקת הטראומה. מבית החולים נמסר כי מצבו אינו יציב וכי הוא הועבר לאחר מכן למחלקה לטיפול נמרץ. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully