וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוטה בת 7 חודשים נשכחה ברכב - מצבה קשה

אריאל נוי

23.6.2011 / 12:18

התינוקת פונתה לבית החולים לאחר שככל הנראה הייתה נעולה ברכב בקיבוץ גבעת השלושה במשך שלוש שעות. היא נמצאה על ידי אביה, ששכח אותה ברכב, כשהיא מחוסרת הכרה ומפרכסת

פעוטה בת 7 חודשים נמצאה היום (חמישי) נעולה בתוך רכב בסמוך לבריכת השחייה בקיבוץ גבעת השלושה. צוות של מגן דוד אדום פינה את הפעוטה, שעל פי הערכה הייתה נעולה ברכב במשך כשלוש שעות, בעודה מפרכסת לבית החולים שניידר.

מחקירה ראשונית עולה, כי האב השאיר את בתו במכונית כשהלך לעבוד בחברת הייטק, שמשרדיה ממוקמים בגבעת השלושה. הוא שכח את הילדה וכשנזכר מיהר לרכב והזעיק את מגן דוד אדום. לדבריו, גם המעון של הפעוטה נמצא בגבעת השלושה. הוא סיפר כי בדרך כלל האם היא שלוקחת את הילדה לפעוטון, אבל הבוקר הוא לקח אותה. במהלך הנסיעה הוא קיבל שיחת טלפון הקשורה לעבודה וזה, לדבריו, מה שהסיח את דעתו.

פרמדיק מגן דוד אדום, בועז, סיפר כי "הגענו לילדה בת 7 חודשים שלדברי האב שהיה במקום, הוא שכח אותה ברכב למשך כמה שעות וכשהגיע אליו בחזרה הוא גילה אותה מפרכסת. התחלנו מיד טיפול ופינינו אותה כשהיא מונשמת ובמצב קשה מאוד. האב היה מאוד נסער, התפלל שלא יאבד את בתו ואמר 'קח אותי, קח אותי, רק לא את הילדה שלי'".

ד"ר טומי שיינפלד מנהל המחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים שניידר סיפר בראיון לקול ישראל כי "היא הגיעה אלינו במצב קשה, מחוסרת הכרה עם חום גבוה שירד בהדרגה ולחץ דם לא יציב. היא הונשמה וכרגע אנו מנסים לייצב את מצבה שמוגדר כקשה מאוד. יש חשש כבד לחייה. שהיה במכונית אפילו לתקופה קצרה עלולה להסתיים בתוצאות קשות ביותר גם בפרק זמן קצר, כך שאין להשאיר אף פעם ילד ברכב, גם לא עם חלונות פתוחים".

עוד באותו נושא:
בת שנה נשכחה במכונית ופונתה במצב קשה
אישום: הגננת שכחה פעוט ברכב - וגרמה למותו
בן שנתיים נשכח ברכב סבו בנהריה והתייבש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully