וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מאבק: בת החמש שטבעה בכנרת מתה מוות מוחי

ניסיונות הרופאים בבית החולים העמק להציל את הילדה בת ה-5 שטבעה בסוף השבוע מול חוף עין גב עלו בתוהו. משפחת הילדה: "כואבים ונפרדים מהילדה ומקווים שהאסון יוכל להציל אחרים"

בבית החולים העמק בעפולה נקבע היום (שלישי) כי הילדה בת ה-5 מפתח תקוה, שטבעה ביום שישי מול חוף עין גב בכנרת, מתה מוות מוחי. צוות של מגן דוד אדום ממרחב ירדן ביצע בפעוטה פעולות החייאה ופינה אותה במצב קשה לבית החולים פוריה בטבריה. ביום ראשון היא הועברה לאשפוז במחלקת טיפול נמרץ-ילדים בבית החולים העמק, אולם ניסיונות הרופאים להצילה כשלו. משפחת הילדה החליטה לתרום את איבריה.

משפחת הילדה פרסמה הודעה בה נאמר כי: "אנו מקבלים את ההודעה והקביעה של בית החולים על המוות המוחי. אנו כואבים ונפרדים מהילדה ומקווים שהאסון הנורא יוכל להציל חיים של ילדים אחרים. אנו מבקשים להודות לצוות הרופאים והאחיות על הטיפול המסור, ההתחשבות והתמיכה".

אביה של הילדה הבחין שבתו איבדה את שיווי משקלה וכתוצאה מכך טבעה. האב החל לבצע פעולות החייאה ובמקביל הגיעו כוחות מד"א למקום, שכעבור חצי שעה הצליחו לייצב את הדופק של הפעוטה. החקירה הראשונית העלתה כי ייתכן שטביעתה של הפעוטה נגרמה מכך שהיא נכנסה למים עם לחמנייה ונחנקה לאחר שהלחמנייה תפחה בפיה כתוצאה מהרטיבות.

עוד בנושא:

הדיווח הראשוני על טביעת הילדה
בן 14 טבע בבריכה בקיבוץ חפץ חיים, מצבו קל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully