וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקרים צייצו בטוויטר של פוקס: "אובמה נרצח"

פורצים השתלטו על חשבון הטוויטר הפופולרי של רשת Fox News השמרנית, וצייצו בשמה: "ברק אובמה נרצח בידי מתנקשים והלך לעולמו. בהצלחה לג'ו ביידן בתפקיד נשיא ארה"ב"

בדיחה בטעם רע במיוחד על חשבון נשיא ארצות הברית - ועוד דווקא ביום העצמאות האמריקאי, 4 ביולי: פצחנים (האקרים) השתלטו היום (שני) על חשבון הטוויטר הפופולרי של רשת החדשות האמריקאית Fox News, ופירסמו הודעות על רציחתו של הנשיא, ברק אובמה.

"ברק אובמה הלך לעולמו. הנשיא מת", כתבו הפורצים, ובציוץ הבא פירטו: "ברק אובמה נרצח בידי מתנקשים, שתי יריות הכניעו אותו במסעדה של רוס באיווה. נום על משכבך בשלום אובמה, תנחומינו למשפחה". בציוץ הבא הם מקנחים באיחולי הצלחה לסגן הנשיא: "אנו מאחלים לג'ו ביידן הצלחה בתפקיד נשיא ארצות הברית. בזמן כל כך משוגע, יש אור בקצה המנהרה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אובמה נרצח". צילומסך מהטוויטר של פוקס ניוז/מערכת וואלה!, צילום מסך

לחשבון בו פרסמו הדברים, foxnewspolitics, יש כיום יותר מ-34,000 עוקבים. מדובר בחשבון עם תווית אישור של טוויטר, שמטרתה להבהיר כי אנשי הרשת וידאו כי זהותו של הכותב אמיתית. יש לציין כי ארבע שעות לאחר הופעת ה"ציוצים" שהושתלו בעמוד, הם טרם הוסרו ממנו.

לא ברור בשלב זה מי אחראי לפריצה, אולם היעד, כמו גם העיתוי החגגי, ככל הנראה אינם מקריים. פוקס ניוז היא רשת החדשות המזוהה ביותר עם הימין השמרן והמפלגה הרפובליקנית, והיא מהגורמים הביקורתיים ביותר כלפי הנשיא אובמה. ככזו, היא נתונה לביקורת ומתקפות מצד מגוון גורמי שמאל, שעמם מזוהים רבים מההאקרים הפועלים ברשת.

עוד מעללי האקרים מהתקופה האחרונה:
קבוצת ההאקרים "אנונימוס": נפיל את אתר הכנסת
ההאקרים תקפו גם בברזיל: אתר הנשיאה נפרץ
מחשבי קרן המטבע הבינלאומית נפרצו על ידי האקרים
נקמה ברשת? האקרים פרצו לאתרים של חוטובלי ואלדד
מה חיפשו הפורצים במחשבי לוקהיד-מרטין?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully