וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמה ברשת? האקרים פרצו לאתרים של חוטובלי ואלדד

פנחס וולף

9.6.2011 / 21:08

המבקרים באתרו של חבר הכנסת מהאיחוד הלאומי מצאו היום הודעה שקראה לשחרור "אדמת פלסטין". גם אתרה של הח"כית מהליכוד נפרץ. חוטובלי: "הטרור הערבי רואה בי מחסום להשמדת ישראל"

מתקפת האקרים איסלמיים באתרי חברי כנסת מהימין: במהלך היום (חמישי) דיווחו חברי הכנסת ציפי חוטובלי (ליכוד) ואריה אלדד (האיחוד הלאומי) על פריצות לאתרי הבית שלהם. אתרו של אלדד נפרץ ככל הנראה על ידי האקרים סורים. אלה טענו לבעלות סורית על כל מה שהם מגדירים "אדמת פלסטין": "רמת הגולן, חוות שבעא, כפר שובא ואדמות פלסטין השלמה, הם אדמות סוריות שנלקחו מאיתנו באמצעות כוח, ובאמצעות כוחנו נשוב ונשחררם בקרוב", נכתב באתר. בתחתית העמוד שהושתל מתנוסס סמל הרפובליקה הערבית הסורית.

אלדד אמר בתגובה לפריצת אתרו כי "בניגוד למה שמנסים בתקשורת המערבית לצייר בנוגע לטבח שעורך אסד בעמו, נראה שהמצב אינו עד כדי כך. אם האקרים מסוריה מצאו היום זמן לפרוץ לאתר שלי שמסביר גם להם שאין שום צורך בעוד מדינה פלסטינית, כי יש כבר אחת בירדן, כנראה שאסד יצטרך להרוג עוד כמה אלפים מבני עמו לפני שיבינו מה באמת חשוב להם".

במקרה של חוטובלי, אירעה הפריצה בשעות הבוקר. בתמונה שהושתלה באתר נראה רעול פנים שפניו מכוסים בכאפייה, מאחוריו דגל אש"ף ובידו הוא אוחז בספר הקוראן. "אני מבינה שהטרור הערבי רואה בי ובפעילות שלי מחסום להגשמת המאווים שלו להשמדת מדינת ישראל", אמרה חוטובלי בתגובה. "הניסיונות להלך אימים עלי לא יצליח. האתר יעלה מחדש בקרוב ואנחנו נמשיך בפעילות הפוליטית שלנו ללא חשש מאף גורם". חוטובלי הודיעה עוד כי תגיש תלונה לקצין הכנסת.

הפריצות היום מתווספות לרשימה ארוכה של פריצות לאתרים של גורמים פוליטיים בישראל. לפני כחודש פרצו האקרים גם לאתר "ישראל ביתנו", והעלו תמונה עם דגל פלסטין: "נפרץ אתר הקיצוני ליברמן, הסכם הפיוס הפלסטיני ייחתם על אפם וחמתם של הציונים". לפני כשנה נפרץ גם אתרו של ח"כ יואל חסון (קדימה), כשכתובות בערבית ונעימת תפילה איסלמית קיבלו את פני הגולשים בדף הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully