וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקרים פלסטינים פרצו לאתר מפלגתו של ליברמן

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

30.4.2011 / 17:18

האקרים פרצו לאתר מפלגת ישראל ביתנו של השר ליברמן, והעלו תמונה עם דגל פלסטין: "נפרץ אתר הקיצוני ליברמן, הסכם הפיוס ייחתם על אפם וחמתם של הציונים". המפלגה: "טרור באינטרנט"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נפרץ אתר מפלגתו של הפושע אביגדור ליברמן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

האקרים פלסטינים פרצו היום (שבת) לאתר מפלגתו של שר החוץ אביגדור ליברמן, ישראל ביתנו. הפורצים כתבו בכותרת האתר Beytenu owned (השתלטנו על ביתנו), וצירפו תמונה גדולה של פעילים אוחזים בדגל פלסטין, על רקע הפירמידות בגיזה שבמצרים.

עוד נכתב: "בתגובה לקיצוני ליברמן, נפרץ האתר של מפלגת ישראל ביתנו, מפלגתו של הפושע אביגדור ליברמן, שר החוץ של הישות הציונית". בהתייחסם להסכם בין פתח למאס, הוסיפו ההאקרים הפלסטינים: "על אפך וחמתך, ועל אפם וחמתם של כל הציונים, ייחתם הסכם הפיוס. פתח וחמאס זה פלסטין. חכו לנו, הסכם הפיוס הפלסטיני ייחתם בקהיר ביום חמישי".

ח"כ פאינה קירשנבאום, מזכ"לית מפלגת ישראל ביתנו, התייחסה הערב לפריצה לאתר ואמרה כי "אלו שעומדים מאחורי מעשה הוונזליזם הם מתומכי הטרור הפלסטיני, ועכשיו מסתבר שהם פועלים בניסיון להשליט טרור גם ברשת האינטרנט". לדבריה, "ישראל ביתנו תמשיך להשמיע את קולה ועמדתה בצורה ברורה ונחרצת בכל הזדמנות גם בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully