וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת ההאקרים "אנונימוס": נפיל את אתר הכנסת

ההאקרים יזמו את "מבצע אינתיפאדה", שאמור להביא לקריסת השרת בכנסת באמצעות טכניקה המכונה 'מתקפה מבוזרת'. במשכן אמרו בתגובה: "האתר ממוגן באמצעי אבטחת מידע מהטובים ביותר"

קבוצת ההאקרים "אנונימוס" מכריזה על מתקפה על אתר האינטרנט של הכנסת: הקבוצה, שהייתה אחראית לכמה מהפריצות הבולטות בשנה האחרונה, הודיעה היום (שלישי) כי המטרה החדשה שלה היא אתר כנסת ישראל, פעילות אותה הם מכנים "מבצע אינתיפאדה". התכנון, נכון לעכשיו - להפיל את אתר הכנסת באמצעות מתקפה מבוזרת.

"בזמן שישראל, לכאורה, שמחה להשתמש בעבר במתקפות האקרים – למשל במתקפה על תוכנית הגרעין האירנית באמצעות תולעת ה-Stuxnet, יש לנו ספק אם היא תשמח להיות בצד המקבל של לוחמה ממוחשבת מבוזרת", נכתב בבלוג הרשמי של הארגון.

באנונימוס לא מדברים על גניבת מידע רגיש מישראל, או פעולות שמסכנות את ביטחון המדינה, כי אם על הפלת האתר בלבד. הדרך בה אנשי הארגון עושים זאת על פי רוב היא קריאה לעוקביהם להשתמש בתוכנה ששמה LOIC, היוצרת "פניות" רבות לשרת המותקף. המטרה הסופית היא לגרום לשרת לקרוס.

בהודעה אותה פרסמו לקראת המתקפה, טענו אנשי הארגון כי תקיפת אתר הכנסת "עלולה לגרום לנשורת גיאופוליטית משמעותית" וכי בזמן שעיני העולם מופנות ליוון, מעניין יהיה לראות את התגובה של ישראל למתקפה שלהם.

מדובר הכסת נמסר בתגובה כי "מעת לעת יש איומים שונים על אתר הכנסת, כולל מצד גורמים עוינים לישראל. אתר הכנסת ממוגן באמצעי אבטחת מידע מהטובים ביותר והוא ערוך על מנת להתגונן במקרה של איום עליו, בצורה הטובה ביותר".

עוד על התקפות אנונימוס:
סוני ואנונימוס מחליפים האשמות
קבוצת האקרים פירסמה תכתובת של עובדי בנק אוף אמריקה
תומכי ויקיליקס הפילו את מאסטרקארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully