וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומכי ויקיליקס הפילו את מאסטרקארד

8.12.2010 / 15:52

אתר מאסטרקארד הופל על ידי האקרים מארגון "אנונימוס", במחאה על הפסקתה של החברה לשרת את ויקיליקס

החרם של מאסטרקארד על אתר ויקיליקס עולה לחברה ביוקר. האקרים מארגון "אנונימוס" הפילו את אתר חברת כרטיסי האשראי כנקמה על החלטתה לא לאפשר יותר העברת כספים לוויקיליקס דרכה. כבר מספר שעות שהאתר אינו פעיל.

ביום שני השבוע הודיעה מאסטרקארד שהיא מפסיקה לכבד תשלומים שנשלחים דרכה עבור האתר. המשמעות היא שהמעוניינים לתרום לוויקיליקס (בעמוד הראשי של האתר קיימת בקשת תרומות בולטת) – לא יוכלו להשתמש בכרטיסי אשראי של מאסטרקארד עבור הפעולה. החברה נימקה זאת בכך שוויקיליקס עוסקת בפעילות שאינה חוקית, זאת בניגוד להסכם השימוש במאסטרקארד.

ארגון "אנונימוס" נלחם בימים אלה בגורמים המנסים להצר את צעדיה של ויקיליקס. מלבד אתר מאסטרקארד פגע הארגון גם באתר פייפאל, באתר הבנק השווייצרי פוסט-פייננס, שהקפיא את החשבון של ויקיליקס ובאתר של פרקליטות שבדיה. אנשי "אנונימוס" התגאו בפועלם בטוויטר, שם פרסמו שהם שמחים לבשר שאתר מאסטרקארד הופל.

חברת מסטרקארד מסרה בתגובה: "החברה חווה תנועה כבדה באתר MasterCard.com אך הוא נותר זמין. אנו פועלים על מנת לשחזר את מהירות השירות הרגילה. חשוב לציין כי אין כל השפעה על יכולתם של מחזיקי כרטיסי האשראי שלנו להשתמש בכרטיסם עבור עסקאות מאובטחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully