וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בועז הרפז נפגש עם המבקר ומסר פרטים חדשים"

על פי הדיווח ב"ידיעות אחרונות", הרפז נפגש עם לינדנשטראוס פעמיים בשבוע שעבר, זאת למרות שלא היה חייב לעשות כן. הוא מסר פרטים חדשים ששפכו אור על פרשת המסמך המזויף

בועז הרפז, החשוד בזיוף המסמך שנקרא על שמו, הגיע בשבוע שעבר למשרדי מבקר המדינה ומסר פרטים חדשים על פרשת המסמך המזויף וסערת מינוי הרמטכ"ל שהתרחשה בשנה שעברה, כך פורסם הבוקר (חמישי) בעיתון "ידיעות אחרונות". הרפז, לא נשא בתפקיד ציבורי בעת חשיפת הפרשה, ולכן לא ניתן לזמנו לחקירה במשרד המבקר. עם זאת, על פי הדיווח הוא מסר את גרסתו לאירועים בשתי פגישות שונות עם מיכה לינדנשטראוס וצוותו הבכיר.

ככל הנראה, הרפז, שהיה מקורבו של הרמטכ"ל היוצא גבי אשכנזי, החליט למסור את גרסתו לפרשה ולפעול על פי האינטרסים שלו בלבד. עוד נמסר כי בעקבות ההתפתחות, גוברת ההערכה כי המבקר יזמן מעורבים נוספים בפרשה לחקירה, בכללן את הרמטכ"ל היוצא אשכנזי שכבר מסר עדות בפרשה.

חקירת מבקר המדינה מתרכזת בשני נושאים מרכזיים: יחסי לשכת שר הביטחון בתקופת ברק ולשכת הרמטכ"ל בתקופת אשכנזי וכן הקשרים שניהל לכאורה הרפז עם היחידות המיוחדות במערך המבצעים המיוחדים (מ"מ) וניהול קשרים עסקיים במסגרתם מכר למערך מוצרים במחירים מופקעים. כזכור, הרפז, סגן-אלוף במילואים, שירת בקבע במערך ועל פי החשד המשיך לנהל קשרים קרובים עם ראשיו.

עוד על פרשת "מסמך הרפז":
גבי אשכנזי העיד בפני המבקר בפרשת המסמך
קצינים בצה"ל על הפרשה: "חייבים לייצב את המערכת"
היועמ"ש: לבחון חקירה פלילית בפרשת מסמך הרפז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully