וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאיזה גלעד התכוון נתניהו כשאמר "הוא יבוא"?

פנחס וולף

27.6.2011 / 13:09

במהלך סיור בים המלח, ראש הממשלה שאל היכן השר גלעד ארדן, שהתעכב להגיע. העיתונאים ניצלו את ההזדמנות ושאלו - "באמת איפה גלעד?", והתכוונו לחייל גלעד שליט. נתניהו ענה: "הוא יבוא"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, סייר היום (שני) בים המלח, במטרה להכריע בין החלופות למניעת הצפת בתי המלון במקום. במהלך הסיור, השר להגנת הסביבה, גלעד ארדן, התמהמה להגיע לצילום משותף. ראש הממשלה תהה היכן הוא ושאל – "איפה גלעד"? הכתב רמי שני, פנה אליו ושאל – "באמת, איפה גלעד"? והתכוון לחייל החטוף, גלעד שליט. ראש הממשלה השיב – "הוא יגיע".

אתמול, במסגרת ציון חמש שנים לנפילתו בשבי, התייחס נתניהו לעסקת שליט, ובישיבת הממשלה אמר כי ישראל כבר קיבלה את הצעת המתווך הגרמני בעסקה לשחרורו של גלעד. "זו הצעה קשה ולא פשוטה מצדה של ישראל, אבל הסכמנו לקבלה מתוך ההבנה של האינטרס שלנו לראות את גלעד בבית והאינטרס של חמאס להחזיר את האסירים". נתניהו הוסיף כי עד כה לא התקבלה תשובת חמאס להצעת המתווך. חמאס התייחס לדברים נתניהו, ואמר כי מדובר בטענות "שקריות". היום בכיר אחר בארגון דווקא אישש את דבריו של נתניהו, ואמר כי הוא אכן קיבל את הצעת המתווך הגרמני, אולם הדגיש - "הוא אימץ את עמדות ישראל ולא ניעזר בו יותר".

בסוף השבוע ציינה משפחת שליט חמש שנים לנפילתו בשבי של גלעד. ביום שבת בערב, כבלו עצמם בשלשלאות מול מעון ראש הממשלה בירושלים תחת הקריאה - "אנחנו משפחה בשבי", כאשר במקביל התקיימה גם מול ביתו של ראש הממשלה בקיסריה צעדת מחאה לציון חמש השנים. כמו כן, המשפחה הודיעה אתמול כי תצא בקמפיין תקשורתי בו ישתתפו בכירים לשעבר במערכת הביטחון שיקראו בפומבי לשחרורו של גלעד, וכן כי יערכו "מפקד עם" למען השבתו.

המאבק לשחרור גלעד שליט - כותרות אחרונות:
חמש שנים בלי גלעד - סיקור מיוחד
משפחת שליט כבלו עצמם בשלשלאות מול בית רה"מ
משפחת שליט מבקשת: "שלחו SMS למען הצלת גלעד"
נעם שליט על ה"צינוק": "ממחיש השבי"
אלפים למען שליט בקיסריה: ”רה”מ פוחד להתמודד"

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully