וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: "נתניהו משקר, לא סרבנו לעסקת שליט"

ניר יהב

26.6.2011 / 16:01

בארגון התייחסו לדבריו של ראש הממשלה לפיהם ישראל הסכימה להצעת המתווך הגרמני לשחרור החייל החטוף, וכי חמאס סירב לה. "נתניהו נושא באחריות המלאה להכשלת העסקה עד כה"

חמאס עונה לנתניהו: בארגון דחו היום (ראשון) את טענותיו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לפיהם ישראל הסכימה להצעתו של המתווך הגרמני בעניין עסקת שליט, וכי חמאס הוא זה שדחה אותה. בהודעה רשמית שפרסם הארגון באתרו הרשמי נאמר כי מדובר בטענות "שקריות". לדברי חמאס, "נתניהו נאלץ לנקוט במדיניות של שקר והולכת שלל כדי לחפות על כך שסייע להכשיל את משימת המתווך הגרמני, ועל כך שעסקת חילופי השבויים לא הושלמה. נתניהו הוא שנושא באחריות המלאה להכשלת העסקה עד כה".

המאבק לשחרור שליט - כותרות אחרונות:
יממה במאהל: 24 שעות ב-2.5 דקות
מכרם שלום למאהל: 5 שנים לחטיפה
תושבי רמאללה: "לנו אלפי אסירים, לכם רק שליט"
איך נכשלה התרבות במאבק להשבת שליט?
5 לחטיפת גלעד שליט: איפה טעינו?
איתם במאהל: הכתבים שמלווים את משפחת שליט מספרים
5 שנים לחטיפה: כתבו מסר לגלעד שליט

בישיבת הממשלה היום אמר נתניהו שישראל קיבלה את הצעת המתווך הגרמני בעסקה לשחרורו של גלעד. "זו הצעה קשה ולא פשוטה מצדה של ישראל, אבל הסכמנו לקבלה מתוך ההבנה של האינטרס שלנו לראות את גלעד בבית, והאינטרס של חמאס להחזיר את האסירים". נתניהו הוסיף כי עד כה לא התקבלה תשובת חמאס להצעת המתווך. ראש הממשלה התייחס גם להחמרת תנאי המאסר של אסירי חמאס. "קיבלנו החלטה שהחגיגה נגמרת. אנחנו פועלים גם בדרכים אחרות שלא אפרט אותן. מדינת ישראל מוכנה ללכת דרך ארוכה, יותר מכל מדינה אחרת", אמר נתניהו.

במלאת חמש שנים לחטיפת בנם, הודיעו הבוקר משפחת שליט ומטה המאבק למען גלעד שליט על החרפת צעדי המאבק לשחרורו. בין היתר, הודיע אביו של החייל החטוף, נעם שליט, על פתיחת קמפיין תקשורתי בו ישתתפו בכירים לשעבר במערכת הביטחון שיקראו בפומבי לשחרורו של גלעד, וכן על עריכת "מפקד עם" למען השבתו. בימים הקרובים צפויה המשפחה להכריז על צעדי מחאה נוספים.

במסיבת עיתונאים שערך במאהל בירושלים, אמר שליט כי "היום אנחנו מתחילים לצערנו הרב למנות את תחילת השנה השישית לנפול בשבי. אנחנו אומרים לראש הממשלה נתניהו: אין לך מנדט לגזור גזר דין מוות על גלעד. החולשה, ההתעקשות והאטימות שאתה מפגין בפרשה העצובה הזאת היא סכנה מיידית ומוחשית, לא דמיונית, לא פנטזיה שלנו, לבריאותו ולחייו של גלעד, וגם סכנה לחוסן הלאומי ולערכים של ישראל שעליהם כולנו התחנכנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully