וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי חדשות - יום שבת 27.06.2026 / י״ב תמוז התשפ"ו

16:09

מזכ"ל חיזבאללה נגד ההסכם: "הוא השפלה, חרפה וויתור על הריבונות"

מזכ"ל חיזבאללה, השייח' נעים קאסם, הביע היום (שבת) ביקורת חריפה על ההסכם שנחתם אמש בין ישראל ללבנון. "הסכם המסגרת בוושינגטון הוא השפלה, חרפה וויתור על הריבונות. הסכם המסגרת הוא חסר כל תוקף, ויש ליישם את סעיפי מזכר ההבנות בין איראן לארצות הברית", הטיח. המזכ"ל קרא לשלטון: "הגיע הזמן שתחזרו בכם מהטעויות שלכם, שמחריבות את לבנון".

הוא סיכם ואמר כי "לא עזבנו את השטח גם בתנאים הקשים ביותר - ולא נעזוב אותו. המשא ומתן הישיר הוא ויתורים חינמיים לחלוטין לישראל, משום שמדובר בפגישות שנועדו לכפות כניעה לדרישות התוקפנות".

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully