אישה בת כשלושים נפלה הלילה (שבת) מגובה רב ברחוב הנביאים בחיפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים רמב"ם כשהיא במצב בינוני.

אישה בת כשלושים נפלה הלילה (שבת) מגובה רב ברחוב הנביאים בחיפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים רמב"ם כשהיא במצב בינוני.