נשיא לבנון ג'וזף עאון בירך היום (שישי) על הסכם המסגרת שנחתם בתיווך ארה"ב בין ישראל ללבנון, והודה לממשל האמריקני ולצוותי המשא ומתן. לדבריו, ההסכם מהווה "צעד ראשון להשבת ריבונותה המלאה של לבנון על כל שטחה". עאון הוסיף כי לבנון תפעל עד להשגת מצב שבו "לא יהיה כיבוש, לא אסירים, לא תלות ולא חסות", והדגיש את מחויבותו לבנייה מחדש ולהחזרת האזרחים לבתיהם.
