וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי חדשות - יום שישי 26.06.2026 / י״א תמוז התשפ"ו

20:53

שגריר ישראל בארה"ב: "איראן וחיזבאללה בחוץ - הדרך לשלום עם לבנון בפנים"

שגריר ישראל בארה"ב, יחיאל לייטר, אמר היום (שישי) בטקס החתימה על מסגרת ההסכמות בין ישראל, ארה"ב ולבנון כי מדובר ב"תהליך היסטורי" המקדם את חזונו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ל"שלום באמצעות עוצמה". לדבריו, ההסכם מבוסס על עמידה בהתחייבויות, כך ש"איראן בחוץ, חיזבאללה בחוץ - והדרך לשלום בין ישראל ללבנון בפנים". לייטר הודה לצוותי המשא ומתן, לצה"ל ולתושבי הצפון, והביע תקווה כי "קללות המלחמה יהפכו לברכות של שלום".

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully