דובר צה"ל הודיע היום (שישי) כי חיל האוויר, בהכוונת לוחמי יחידת אגוז, חיסל מוקדם יותר היום שבעה מחבלי חיזבאללה בדרום לבנון. לפי צה"ל, המחבלים העבירו אמצעי לחימה למבנה ששימש כעמדת לחימה ותצפית סמוך לכוחות צה"ל, ונערכו לפגיעה בהם. בצה"ל הדגישו כי הפעולה בוצעה להסרת איום וכי ימשיכו לפעול נגד ניסיונות חיזבאללה לפגוע בכוחות ובאזרחי ישראל.
