אחרי מחאות החרדים ששיבשו השבוע את התנועה ברחבי הארץ וגרמו לפקקי ענק, הגיעה היום (שישי) תגובת הנגד. עשרות מפגינים הגיעו לבני ברק במסגרת מחאה נגד אי השוויון בנטל, ובשעה זו הם מפגינים ברחוב הרב כהנמן בעיר, סמוך לכביש 4. במהלך ההפגנה נרשמים עימותים בין חלק מהנהגים והתושבים לבין המוחים. כוחות משטרה נמצאים במקום ופועלים לשמירה על הסדר.
