לוחמי האש פעלו היום (שישי) באירוע חומרים מסוכנים בבריכת הקאנטרי בנווה אילן, לאחר שהתקבל דיווח על צריבות בעיניים במקום. מבדיקה עלה כי מדובר בריאקציה שנוצרה מערבוב של כלור וחומצה. הצוותים ביצעו פעולות דילול וניטור בסביבת הבריכה, והאירוע הסתיים ללא נפגעים.
