קבוצת התיאום של האיחוד האירופי לענייני נפט מסרה היום (שישי) כי זרימת הנפט מהמזרח התיכון מתחילה להתאושש בהדרגה, בעקבות מזכר ההבנות שנחתם בשבוע שעבר בין ארצות הברית לאיראן בניסיון לסיים את המלחמה. עם זאת, באיחוד האירופי הדגישו כי ייקח זמן עד שהאספקה מהאזור תגיע לאירופה.
