פועל בן 42 נפצע היום (שישי) באורח בינוני במהלך עבודתו במפעל בפארק תעשיית ציפורית בנוף הגליל. צוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים רמב"ם.

פועל בן 42 נפצע היום (שישי) באורח בינוני במהלך עבודתו במפעל בפארק תעשיית ציפורית בנוף הגליל. צוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים רמב"ם.