הרשויות בקוריאה הדרומית הודיעו היום (שישי) כי שמונה ספינות נוספות של המדינה עזבו את מצר הורמוז. על פי הדיווח, חמש ספינות המופעלות על ידי קוריאה הדרומית נותרו באזור, ועליהן 47 אנשי צוות. הרשויות סירבו למסור פרטים נוספים על הספינות לבקשת חברות הספנות ואנשי הצוות.
