וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי חדשות - יום שישי 26.06.2026 / י״א תמוז התשפ"ו

04:28

קוריאה הדרומית: שמונה ספינות נוספות עזבו את מצר הורמוז

הרשויות בקוריאה הדרומית הודיעו היום (שישי) כי שמונה ספינות נוספות של המדינה עזבו את מצר הורמוז. על פי הדיווח, חמש ספינות המופעלות על ידי קוריאה הדרומית נותרו באזור, ועליהן 47 אנשי צוות. הרשויות סירבו למסור פרטים נוספים על הספינות לבקשת חברות הספנות ואנשי הצוות.

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully