שגרירות ישראל בארצות הברית עדכנה הלילה (שישי) כי המשא ומתן שמתקיים מול לבנון, בתיווך אמריקני, ואף נערך היום במשך של כ-11 שעות יימשך גם מחר. בהודעת השגרירות צוין כי בעקבות התארכות הדיונים, הם נכנסים כעת ליומם הרביעי.

שגרירות ישראל בארצות הברית עדכנה הלילה (שישי) כי המשא ומתן שמתקיים מול לבנון, בתיווך אמריקני, ואף נערך היום במשך של כ-11 שעות יימשך גם מחר. בהודעת השגרירות צוין כי בעקבות התארכות הדיונים, הם נכנסים כעת ליומם הרביעי.