וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתלוננת חדשה בפרשת המכללה: "ניסן גבני היה כמו אל בשבילנו"

עודכן לאחרונה: 22.10.2024 / 11:26

מעיין (שם בדוי) עלתה לארץ מלונדון, ובגיל 18 הוזמנה על ידי גבני להגיע אליו ל"מכללה". כעת היא מספרת לוואלה כיצד זיהה ובחר נשים חלשות שלא היה להן מקום אחר ללכת אליו: "לא הרגשתי שיש לי מקום להגיד לא". עשר שנים אחרי היא הגישה תלונה במשטרה נגד האיש שהרס את חייה

ניסן גבני, איש ה-BDSM, שפתח את מועדון הפטיש "הטאבו"/עריכה: אליס ריבקין

פרשת "המכללה" ממשיכה להעסיק את המשטרה, זאת בעקבות המשך מעצרם של ששת החשודים שנעצרו בחשד לאונס קבוצתי, מעשה סדום ועבירות מין חמורות. ביום ראשון הוגשה תלונה חדשה נגד ניסן גבני החשוד המרכזי בפרשה. אתר וואלה חושף לראשונה את עדותה של מעיין (שם בדוי,27) שהופיעה בצעירותה לצד גבני והשתתפה לדבריה, באקטים מיניים במועדון ה"דאנג'ן" בתל-אביב.

"ניסן גבני מבחינת הנשים היה כמו אל", חושפת מעיין לוואלה. "הבנות שהגיעו אליו לרוב היו נשים בלי בית, כאלה שהיו צריכות רק מקום להעביר את הלילה ולישון, לאף אחת לא היה חדר משלה, הן היו עוברות מחדר לחדר, כל פעם בחדר של גבר אחר כדי לשרוד. אם אתם שואלים למה הן לא הלכו, זה פשוט כי לא היה להן לאן".

עשר שנים לקח למעיין (שם בדוי), עולה חדשה מלונדון בגיל 13, להגיש תלונה במשטרה נגד האיש, לטענתה, שהרס את חייה. במהלך השנים מעיין השתתפה בטיפולים נפשיים רבים בעקבות החוויות הקשות שעברה לצידו של גבני. במשך השנים חשבה שהיא אשמה ושנתנה לזה לקרות, האסימון נפל לה לדבריה, כאשר ראתה את תחקיר "עובדה" ובהמשך סדרת הכתבות וחקירת המשטרה גרמו לה לטענתה להבין שהיא חלק מהקורבנות.

מעיין (שם בדוי) מתלוננת חדשה נגד ניסן גבני בפרשת המכללה. הודיה רן
מעיין (שם בדוי) מתלוננת חדשה נגד ניסן גבני בפרשת המכללה/הודיה רן

"הכרתי את ניסן גבני כשהייתי בת 18, עשיתי לו לייק באחת התמונות והוא מיד שלח לי הודעה "היי", הוא ביקש שאגיע לראות אותו בדאנג'ן ואגיע עם חצאית מיני בשבילו". שיתפה, "כבר במפגש הראשון ראיתי אותו כדמות חזקה עם ביטחון עצמי בשמיים, הוא היה דמות מרכזית שכולן רצו את תשומת הלב שלו, הייתה הרגשה שהוא רצה גם את כולן, ולמרות שיכל לבחור כל אחת, הוא בחר אותי. קיבלתי ממנו הזמנה להגיע אליו הביתה ל"מכללה". זו הייתה הפעם הראשונה ששכבתי עם גבר, לא היה לי ניסיון קודם", מספרת בבכי.

עוד מספרת, שהרגישה שהיא נשאבה לסיטואציה איתו מאחר והיא רק רצתה שמישהו יאהב אותה. "ידעתי שאם אתנגד לו לא אקבל את תשומת הלב שלו. לא הרגשתי שיש לי מקום להגיד לא. הייתה לו שיטה לזהות בנות חלשות שצריכות חום ואהבה, ולתת להן את התחושה שהכל בהסכמה והכל טבעי. בדיעבד היום אני יודעת, שברגעים של אקטים מיניים עם גבני, הבנתי שאני בסכנה ושעדיף לי לזרום עם הסיטואציה כדי של אהיה במצב גרוע יותר אם אתנגד", אמרה, "רציתי שיבחר אותי, הייתי ילדה שרצתה שיאהבו אותה, אך כל השנים האחרונות סחבתי איתי הרגשה שאני אשמה במה שקרה איתי שם".

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
מעיין (שם בדוי) מתלוננת חדשה נגד ניסן גבני בפרשת המכללה. הודיה רן
מעיין (שם בדוי) מתלוננת חדשה נגד ניסן גבני בפרשת המכללה/הודיה רן

מדי יום חמישי, נהגה מעיין להגיע למועדון הדאנג'ן ולהופיע בחינם כרקדנית לצד גבני, כחלק מהמופע התבצעו על הבמה אקטים מיניים בסגנון BDSM, לטענתה, בלי שום תכנון מוקדם. "אף אחד לא שאל אותי אם אני מעוניינת או לא, זה פשוט קרה. לא היה מקום להתנגד ולהרוס לקהל את הלילה, היית צריכה לזרום ולהבין שזה חלק מהמופע ולתת לו לעשות בך את רצונו. את עומדת שם מול קהל וצריכה לציית לכל מה שהוא מבקש שתעשי".

במשך שנה שלמה בכל יום חמישי היא הייתה מגיעה להופיע על הבמה של המועדון עד שתמונות שלה באקטים מיניים הגיעו להוריה. בעקבות זאת, היא הבינה שהיא חייבת לעצור. "הערך העצמי שלי נפגע. מאז שזה קרה", מדגישה מעיין. "אני מרגישה שכל אחד רואה בי רק אובייקט מיני ואני לא מצליחה להיכנס למערכת יחסים אמיתית, אני מטפלת בעצמי נפשית כדי להתמודד עם ההשלכות, אני זוכרת שסיפרתי לניסן שעברתי טיפולים נפשיים ולקחתי בעבר תרופות פסיכיאטריות, כולם ידעו על עברי וראו שאני לא אדם בריא בנפש והוא נדלק מהסיפור שלי".

פרשת ״המכללה״ ,בית משפט השלום , 14 באוקטובר 2024. הודיה רן, אתר רשמי
פרשת ״המכללה״ ,בית משפט השלום , 14 באוקטובר 2024/אתר רשמי, הודיה רן

"ניסן גבני היה המתכנן והמבצע של החבורה", הדגישה. "מדובר באדם קרימינלי שחושב כמו פושע וכל שאר הגברים שם רק רוצים להיות דומים לו. הוא אוהב שליטה וכוח, הוא פוגע כי הוא רוצה לפגוע והוא מתכנן הכל". זאת אחת הסיבות לטענתה שהחליטה אחרי כמעט עשור להגיש תלונה במשטרה נגד גבני, "אני רוצה לחזק את הנשים שהתלוננו ושבית משפט יבין שיש בסיס לטענותיהן, אם הם לא ישארו במעצר זה יקרה שוב".

עוד מספרת כי נהוג לחשוב שכשבחורה לא אומרת במפורש "לא" בזמן תקיפה מינית היא מעוניינת בסיטואציה ושיש הסכמה. "אני אומרת היום לאותן בנות 'זו תגובה לטראומה', לכו היום להתלונן. אני לא שופטת את הבנות שהיו ועדיין נמצאות בקרבתם, אין להן בית ללכת אליו. אני מזדהה איתן, ניסן הוא בן אדם רע וגם חכם, הוא יודע איך להשתמש בחכמה שלו כדי להתנהג ברוע כלפי נשים והורס להן את החיים".

עו"ד רוני אלוני סדובניק המייצגת בתיק זה את המתלוננת הראשונה שהביאה לפתיחת החקירה: "עדותה של העדה החדשה היא קריטית במיוחד מאחר שהופיעה במועדון וחיה עם ראשי הקבוצה וראתה בעיניה את התהליך המובנה והשיטתי של שידול נערות מוחלשות ופצועות נפשית להכנס למעגל הפגיעה המינית תוך ניצול מצוקתן והחמרת מצבן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully