וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פרשת המכללה": בית המשפט האריך את מעצרם של 6 חשודים

עודכן לאחרונה: 21.10.2024 / 7:57

במרכז האישום עומדות עדויות רבות של נשים שלכאורה עברו פגיעות מיניות קשות מצידם, כשהגברים ניצלו את מועדון "הטאבו" בתל אביב על מנת לפתות אותן. במקביל, צו איסור פרסום על שמות שלושת החשודים הנוספים נשאר, כשבשבוע שעבר הותרו לפרסום שמותיהם של שלושה מתוך השישה

ניסן גבני, איש ה-BDSM, שפתח את מועדון הפטיש "הטאבו"/עריכה: אליס ריבקין

השופטת בבית המשפט המחוזי בתל אביב חן מאירוביץ, החליטה הערב (ראשון) להאריך את מעצרם של שישה חשודים בפרשת המכללה בשמונה ימים נוספים, עד ל-27.10.2024. את החקירה של הפרשה מנהלת ביל"פ איילון (היחידה ללוחמה בפשיעה).

במקביל, הוחלט להותיר על כנו את צו איסור הפרסום על שמות שלושת החשודים הנוספים, כאשר בשבוע שעבר הותר כבר לפרסום שמותיהם של ניסן גבני, שלום בוהרון וגיא שמואל המעורבים החשודים בעבירות שונות בהן עבירות מין חמורות.

מועדון הטאבו. ראובן קסטרו
"חברי הקבוצה השתמשו במועדון "הטאבו" כדי לפתות נשים צעירות רבות להגיע ל'מכללה'". מועדון הטאבו/ראובן קסטרו

לפני כשנתיים וחצי, מיכל (שם בדוי) הגיעה בפעם הראשונה למועדון "הטאבו", מועדון BDSM הנמצא בדרום תל אביב. ברחבת המועדון פגשה מיכל דמות מוכרת בחיי הלילה בתל אביב ובעלי המקום. לאחר שניגש אליה, הוא נישק את כף ידה והיא הרגישה שהיא נכנסה לסצנה מהסרטים. רק שהלילה ההוא היה רק הפתיח בו מיכל ונשים נוספות מצאו את עצמן במקום המכונה "המכללה".

"המכללה" היא כינוי לדירה בתל אביב, שבה מתגוררת חבורת גברים יחד עם נשים צעירות רבות שמתחלפות מעת לעת. על פי העדויות הרבות, חברי הקבוצה השתמשו במועדון "הטאבו" כדי לפתות נשים צעירות רבות להגיע ל"מכללה", שם הם לכאורה קיימו חיי קהילה של מיניות חופשית ובריאה לאור סצנת ה-BDSM, אך לפי החשד היה מדובר במלכודת לנרמול פגיעות מיניות חמורות, ניצול מניפולטיבי ומעשי אונס אכזריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully