וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל מודיע רשמית: חסן נסראללה חוסל בביירות - שם המבצע "סדר חדש"

עודכן לאחרונה: 28.9.2024 / 13:03

מנהיג חיזבאללה ואחד ממייסדיו חוסל יחד עם עלי כרכי ומפקדים נוספים. נסראללה היה ראש הארגון במשך 32 שנה, היה אחראי לרצח של אזרחים וחיילים רבים, ולתכנון והוצאה לפועל של אלפי פעולות טרור נגד מדינת ישראל ובעולם. הרמטכ"ל: "זה לא סוף ארגז הכלים" | כל הפרטים

הרמטכ״ל לאחר חיסול נסראללה: ״זה לא סוף ארגז הכלים. המסר פשוט, לכל מי שמאיים על אזרחי מדינת ישראל - נדע להגיע אליו״/דובר צה"ל

דובר צה"ל מודיע היום (שבת) כי צה"ל חיסל את חסן נסראללה, מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה וממייסדיו, ויחד איתו את עלי כרכי, מפקד חזית הדרום בחיזבאללה, ומפקדים נוספים בחיזבאללה.

מדו"צ נמסר כי "מטוסי קרב של חיל האוויר בהכוונה מודיעינית מדוייקת של אגף המודיעין ומערכת הביטחון, תקפו את המפקדה המרכזית של חיזבאללה, הנמצאת בתת קרקע, מתחת לבניין מגורים במרחב דאחייה בבירות. התקיפה בוצעה בעת שצמרת חיזבאללה היו במפקדה ועסקו בתיאום פעילויות טרור נגד אזרחי מדינת ישראל". למבצע לחיסולו של המנהיג קראו "סדר חדש". הרמטכ"ל מסר לאחר האישור על חיסולו כי "זה לא סוף ארגז הכלים. המסר פשוט, לכל מי שמאיים על אזרחי מדינת ישראל - נדע להגיע אליו".

אמש, צה"ל תקף את המפקדה המרכזית של ארגון הטרור חיזבאללה, הבונקר של מזכ"ל הארגון, הממוקם מתחת לבנייני מגורים בלב הדאחייה שבביירות. מקור ישראלי מסר אז שנסראללה היה היעד לתקיפה, ורק הום דובר צה"ל אישר כי המנהיג חוסל. לשכת ראש הממשלה הודיעה אמש שנתניהו החליט להקדים את חזרתו ארצה. בעקבות התקיפה וטרם פורסמו תוצאותיה, מנהיג איראן עלי חמינאי מכנס דיון חירום.

חסן נסראללה. רויטרס
אושר סופית: חסן נסראללה חוסל/רויטרס

מי שצפוי לתפוס את מקומו של נסראללה כמנהיג ארגון הטרור חיזבאללה הוא האשם צפי אלדין, בן דודו של חסן חסן נסראללה.

הערכה בישראל כי הסיכל הממוקד של נסראללה הוא לא רק מכה כפולה לחיזבאללה שכולל את מפקד החזית הדרומית של הארגון עלי כרכי אלא רשימת בכירים משמעותיים נוספים שטרם חולצו מבית ההריסות של מערך התת קרקע.

ארגון הטרור הלבנוני סגר את המרחב כולו ומונעים מזרים, עיתונאים וסקרנים להתקרב לאתר החילוץ. חיזבאללה עבר לעשות שימוש בכלים הנדסיים כבדים לצורכי החילוץ של הגופות שקבורות עמוק באדמה.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
צפי אלדין, בן דודו של חסן חסן נסראללה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
צפי אלדין, בן דודו של חסן חסן נסראללה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מצורפת תעודת זהות בנושא חיסולו של מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה, חסן נסראללה. דובר צה"ל
"אחראי לרצח של אזרחים ישראליים וחיילים רבים, ולתכנון והוצאה לפועל של אלפי פעולות טרור נגד מדינת ישראל וברחבי העולם". נסראללה/דובר צה"ל
המבצע לחיסול נסראללה: מבצע ״סדר חדש״/דובר צה"ל
מצורף עץ מבנה של שרשרת הפיקוד הצבאית של ארגון הטרור חיזבאללה. דובר צה"ל
מצורף עץ מבנה של שרשרת הפיקוד הצבאית של ארגון הטרור חיזבאללה/דובר צה"ל
רגעי החיסול של נסראללה. דובר צה"ל
הרמטכ"ל: "מי שמאיים על אזרחי מדינת ישראל - נדע להגיע אליו". רגעי החיסול מהבור בקרייה/דובר צה"ל
תקיפה בדאחיה , לבנון. רויטרס
התקיפה בדאחיה/רויטרס

בהודעה הרשמית נמסר כי "במשך 32 שנות כהונתו של המחבל חסן נסראללה כמנהיג ארגון הטרור חיזבאללה, היה אחראי לרצח של אזרחים ישראליים וחיילים רבים, ולתכנון והוצאה לפועל של אלפי פעולות טרור נגד מדינת ישראל וברחבי העולם. נסראללה היה מקבל ההחלטות המרכזי והמאשר הבלעדי של החלטות אסטרטגיות-מערכתיות, ולעיתים גם החלטות טקטיות בארגון"

"ארגון הטרור חיזבאללה והעומד בראשו חסן נסראללה, הצטרפו בשמונה באוקטובר למלחמה נגד מדינת ישראל. מאז חיזבאללה המשיך את התקפותיו נגד אזרחי מדינת ישראל, וגרר את מדינת לבנון והאזור כולו להסלמה".

בצפון בירכו הבוקר על חיסולו של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה."תושבי הצפון חיכו לזה, קיוו לזה, שיוועו לזה והתפללו לזה וכאדם ריאליסט אני שואל את עצמי למה רק עכשיו. למה היה צריך לחכות שנה", אומר לוואלה בתגובה ראשונה משה דוידוביץ', יו"ר פורום ראשי הרשויות בקו העימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully