וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע "סדר חדש": צה"ל חושף תמונות דרמטיות מהבור בקריה

עודכן לאחרונה: 28.9.2024 / 11:49

תמונות דרמטיות שחשף צה"ל מציגות רגעים קריטיים ממבצע "סדר חדש", בו חוסל מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, בתקיפה אווירית מדויקת של חיל האוויר במרכז ביירות

המבצע לחיסול נסראללה: מבצע ״סדר חדש״/דובר צה"ל

דובר צה"ל חשף הבוקר (שבת) תמונות מהרגעים המתוחים של מבצע "סדר חדש", במהלכו חוסל אתמול (שישי) מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, בתקיפה אווירית מדויקת של חיל האוויר על מפקדת הארגון בלב ביירות. בתמונות נראים שר הביטחון יואב גלנט, הרמטכ"ל הרצי הלוי ומפקד חיל האוויר תומר בר, עוקבים בדריכות אחר המבצע המיוחד מחדר הבקרה בקריה.

רגעי החיסול של נסראללה. דובר צה"ל
שר הביטחון יואב גלנט, הרמטכ"ל הרצי הלוי ומפקד חיל האוויר תומר בר, עוקבים בדריכות אחר המבצע המיוחד/דובר צה"ל
רגעי החיסול של נסראללה. דובר צה"ל
הרגעים הדרמטיים בבור בקריה/דובר צה"ל
רגעי החיסול של נסראללה. דובר צה"ל
הרמטכ"ל הרצי הלוי ומפקד חיל האוויר תומר בר,/דובר צה"ל
רגעי החיסול של נסראללה. דובר צה"ל
רגעי החיסול של נסראללה: מפקד חיל האוויר תומר בר בבונקר בקריה/דובר צה"ל

התקיפה, שבוצעה באמצעות פצצות חודרות בונקרים, הביאה לחיסולו של נסראללה יחד עם בכירים נוספים בארגון הטרור, ביניהם עלי כרכי, מפקד חזית הדרום בחיזבאללה. דובר צה"ל מסר כי התקיפה בוצעה בזמן שצמרת חיזבאללה שהתה במפקדה ועסקה בתכנון פעולות טרור נגד ישראל.

הרמטכ"ל הלוי, שנראה בתמונות מפקד על המבצע מהבור בקריה, אמר לאחר אישור החיסול: "זה לא סוף ארגז הכלים. המסר פשוט, לכל מי שמאיים על אזרחי מדינת ישראל - נדע להגיע אליו".

בהודעה הרשמית של דובר צה"ל נמסר כי "במשך 32 שנות כהונתו של המחבל חסן נסראללה כמנהיג ארגון הטרור חיזבאללה, היה אחראי לרצח של אזרחים ישראליים וחיילים רבים, ולתכנון והוצאה לפועל של אלפי פעולות טרור נגד מדינת ישראל וברחבי העולם. נסראללה היה מקבל ההחלטות המרכזי והמאשר הבלעדי של החלטות אסטרטגיות-מערכתיות, ולעיתים גם החלטות טקטיות בארגון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully