וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לזה התפללו ושיוועו תושבי הצפון, תודה לכל מי שהוביל את המהלך המכונן"

עודכן לאחרונה: 28.9.2024 / 11:59

יו"ר פורום ראשי הרשויות בצפון מברך על חיסול נסראללה: "תושבי הצפון חיכו לזה, קיוו לזה, שיוועו לזה והתפללו לזה, עכשיו צריך לחסל את כל ארסנל הטילים שמאיימים על מדינת ישראל, לא לעצור את המומנטום"; עוד הוסיף, "לא ברור למה היה צריך לחכות שנה"

הפצצת רובע דאחייה בלבנון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בצפון בירכו הבוקר על חיסולו של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה.

"תושבי הצפון חיכו לזה, קיוו לזה, שיוועו לזה והתפללו לזה וכאדם ריאליסט אני שואל את עצמי למה רק עכשיו. למה היה צריך לחכות שנה", אומר לוואלה בתגובה ראשונה משה דוידוביץ', יו"ר פורום ראשי הרשויות בקו העימות.

לדבריו, "המשמעות מבחינתנו היא תחילת הסוף של התקופה הנוראית הזו. מבחינתנו עכשיו מתחילים לראות אופק להסדרה מול לבנון, אופק לרצועה נקייה מול האיום מצפון על מדינת ישראל. כמובן שעדיין צריך לפעול כדי לחסל את כל הארסנל של הטילים שם שמאיימים על מדינת ישראל, אנחנו במומנטום ואסור לעצור אותו. מקווה שתיקרה הזדמנות בקרוב לנהל שיג ושיח גם על השבת התושבים שלנו הביתה וכמובן על שחרור החטופים בעזה".

דווידוביץ' ביקש עוד להודות לכל מי שלקח חלק בפעולה על כל צדדיה - "תודה לכל מי שהוביל את המהלך המכונן הזה. קודם כל לצה"ל, לרמטכ"ל, לשר הביטחון, לאנשי קהילת המודיעין ולכל מערכת הביטחון ולממשלת ישראל".

תקיפה בדאחיה , לבנון. רויטרס
התקיפה אמש. "לא סוף ארגז הכלים"/רויטרס

"קורנים מגאווה, מחכים לעוד הפתעות כאלה"

גדי שבתאי מפונה מקיבוץ ראש הנקרה המתגורר בנהריה. סיפר לוואלה כי בשכונה הצפונית שלו הצופה לרכס סולם שמחה וששון. "חגיגות, אנשים יצאו למרפסות עם הילדים, משמיעים שירים על נסראללה, יש מחיאות כפיים. אחרי 32 שנה הנבל שמירר את חיינו ולא נתן לנו יום אחד ללא דאגות הסתלק מהעולם והצבע הוורוד יכול לחזור ללחיים של ילדי הגליל בפרט וישראל בכלל. זו באמת בשורה טובה לקראת השנה החדשה שנאמר תכללה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה. כמאמר השיר, מייחלים שבשנה הבאה נשב על המרפסת ונספור ציפורים נודדות - במקום כטב"מים".

גילי שגיא, מנהל הרפת של קיבוץ אילון שלא עזב את הקיבוץ - אמר לוואלה כי "זו הקלה לא נורמאלית. שלושה עשורים שהאיש הזה ישב לנו על הגדר, הכתיב לנו סדר יום ובכל תזוזה וכל תנועה נאלצנו לחשוב פעמיים. החיסול שלו ושל הבכירים שלו נותן תקווה שכל התהליך יכול להתפתח לחיסול הכנופייה הזו כולה. כשהתחילה ההסלמה זה היה מפחיד אבל ככל שמתבהרים הדברים אתה רואה שיש יד מכוונת, ואתה מבין שזה הולך לקראת סוף ואינשאללה חיזבאללה יעוף מפה וילך בעקבותיו של נסראללה".

הוא הוסיף "כל הכבוד לכל הפעילות בצבא, למודיעין ולחיל האוויר, זה מדהים וממלא את הלב בגאווה. בעולם הערבי רואים ושומעים וזה מחזיר לנו את ההרתעה ולנו את הביטחון בצבא שלנו ובעצמנו. בתור כאלה שיושבים על הגדר בשבועיים האחרונים אנחנו מרגישים שהצבא נלחם בשבילנו ועבורנו כי עד עכשיו רק חטפנו בשביל שהוא יוכל לתפקד בדרום. אנחנו דרוכים לקראת הימים הקרובים אבל קורנים מתחושת הגאווה שיש לנו בצבא שלנו. שימשיכו. אנחנו מצפים לעוד הפתעות כאלה".

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

ההודעה הרשמית

הבוקר הודיע דובר צה"ל באופן רשמי כי צה"ל חיסל את חסן נסראללה, מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה וממייסדיו, ויחד איתו את עלי כרכי, מפקד חזית הדרום בחיזבאללה, ומפקדים נוספים בחיזבאללה.

למבצע לחיסולו של המנהיג קראו "סדר חדש". הרמטכ"ל מסר לאחר האישור על חיסולו כי "זה לא סוף ארגז הכלים. המסר פשוט, לכל מי שמאיים על אזרחי מדינת ישראל - נדע להגיע אליו".

מדו"צ נמסר כי "מטוסי קרב של חיל האוויר בהכוונה מודיעינית מדוייקת של אגף המודיעין ומערכת הביטחון, תקפו את המפקדה המרכזית של חיזבאללה, הנמצאת בתת קרקע, מתחת לבניין מגורים במרחב דאחייה בבירות. התקיפה בוצעה בעת שצמרת חיזבאללה היו במפקדה ועסקו בתיאום פעילויות טרור נגד אזרחי מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully