וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודשיים אחרי הפיגוע בדרום תל אביב: כתב אישום נגד מסיע המחבל

חוסאם עאבדין, תושב ירושלים, הואשם בבית משפט השלום בעיר שהסיע לישראל מחבל שנשא מטען נפץ בתרמיל על גבו, ותכנן להפעיל אותו בתל אביב. המטען התפוצץ מוקדם מהמתוכנן, והביא לפציעת גבר בן 33. לפי כתב האישום, לא היתה זו הפעם הראשונה שעאבדין מסיע תושבי שטחים לישראל

מפקד מחוז ת"א: "אם המחבל היה מתפוצץ במקום סגור היו נפגעים רבים"/מערכת וואלה

כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד חוסאם עאבדין, תושב ירושלים, בבית משפט השלום בעיר. בכתב האישום נטען כי עאבדין הסיע את המחבל שביצע באוגוסט האחרון את פיגוע המטען בדרום תל אביב, ופצע באופן בינוני גבר בן 33. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.


לפי כתב האישום, עאבדין הסיע באוגוסט האחרון את המחבל, ג'עפר מונא, משועאפט לתל אביב כשהוא מחזיק בתיק גדול על גבו. מונא ירד ברחוב הלח"י בתל אביב ובהמשך התפוצץ המטען שנשא. בכתב האישום, שהוגש בידי עו"ד פועה בן טוב, נטען כי לא היה זה המקרה הראשון שבו עאבדין הסיע לישראל תושבי שטחים, ששהו בישראל ללא היתר כדין. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של חבלה ברשלנות והסעת שוהה בלתי חוקי.

תיעוד החשוד בדירה בתל אביב, דקות ספורות לפני שהתפוצץ/תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הפיגוע באוגוסט סימן את הפעם הראשונה זה שנים שבה מחבל שנשא מטען נפץ הצליח לחדור לתל אביב, במטרה להפעילו ולפגוע באזרחים רבים. על הפעולה קיבלו אחריות באופן רשמי חמאס והג'יהאד האסלאמי, שאיימו כי יחזרו לפגע בגבולות ישראל כל עוד "יימשכו מעשי הטבח של הכיבוש, עקירת האזרחים ומדיניות החיסולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully