וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצוץ בת"א: החשוד שנשא את המטען - תושב שכם

עודכן לאחרונה: 19.8.2024 / 11:10

חקירת האירוע העלתה שהחשוד, שנשא את המטען בתיק על גבו ונהרג בפיצוץ, הוא תושב השומרון. גורם בכיר במשטרה: סיכוי של 99 אחוזים שמדובר בפיגוע. שב"כ מטפל בחקירת המקרה

תיעוד החשוד בדירה בתל אביב, דקות ספורות לפני שהתפוצץ/תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

חקירת פיצוץ המשאית בתל אביב: החשוד במעשה הוא תושב שכם - כך נודע היום (שני) לוואלה.

אמש, החשוד, גבר כבן 50, נהרג בפיצוץ המשאית ברחוב לח"י שבדרום תל אביב. בכיר במשטרה אמר היום כי קיים סיכוי של 99 אחוזים שמדובר בפיגוע, ומצה"ל נמסר כי שב"כ מטפל בחקירת המקרה. בצבא עדיין בודקים מי שלח את המחבל, ומהיכן השיג את מטען החבלה.

תחילה, נפצע הגבר אנושות וסבל רב-מערכתית, וצוותי הרפואה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו. נוסף עליו, גבר בן 33 נפצע באורח בינוני, ופונה לבית החולים איכילוב עם חבלות בגפיים ובחזה מרסיסים.

פיצוץ ברכב בתל אביב רחוב לח'י. 18 באוגוסט 2024. מד"א
פיצוץ ברכב בתל אביב רחוב לח'י. 18 באוגוסט 2024/מד"א

מפקד המחוז פרץ עמר מסר אמש בזירת האירוע כי "בשעה 20:00 התקבלו עשרות שיחות למוקד ששמעו פיצוץ עז ונראים חלקי גופה שמפוזרים ברחוב הלח"י. הכוחות הבחינו בגופה מרוטשת וסימנים של פיצוץ שהיו על הקיר. יש לנו קושי לזהות את הגופה. אנחנו יודעים שזה לא אזרח תמים אלא זה שנשא על עצמו את המטען. האם זה פלילי או פחע, מוקדם להגיד".

"לא מצאנו איבר שניתן לעשות זיהוי ודאית, ננסה דרך מעבדה לקבל תשובות מהירות. הפרט הזה של זהות האדם היא קריטית כדי לקבוע אם זה פח"עי או פלילי. כיוון הפח"ע מאוד רלוונטי בגלל המאפיינים שיש בזירה. יש לנו פצוע נוסף שעבר במקרה בכביש בקורקינט ואם נקבל ממנו אינפורמציה נוספת אולי נשפוך אור. מהסרטונים של המצלמות לא ניתן לקבוע דבר. זה יכול להיות פחע ויכול להיות פלילי, כיוון הפח"ע הוא כיוון רציני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully