וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה הודתה שקיימה יחסי מין עם תלמיד והותירה אותו עם שריטות על הגב

עודכן לאחרונה: 18.9.2024 / 0:20

המורה למתמטיקה, שהותירה סימני שריטות על גופו של התלמיד בן ה-16 איתו קיימה יחסי מין בזמן שתלמידים אחרים "שומרים", הודתה באשמה וצפוייה ל-4 שנות מאסר. התלמיד היא גם הסיבה שהתגרשה מבעלה - וגם כי לדבריה "הוא היה בקטע של ענייני ישבן"

המורה שמה תלמידים לשמור בזמן שאנסה את חברם לכיתה/Antor Kumars

המורה למתמטיקה היילי קליפטון-קרמאק - שנעצרה מוקדם יותר השנה לאחר שעל פי החשד קיימה יחסים אסורים עם תלמיד בן 16 בבית הספר, בזמן שתלמידים אחרים צופים בהם ומשמשים כ"שומרים" - הודתה במעשים המיוחסים לה במסגרת הסדר טיעון עם התביעה.

השבוע נחשפו פרטים מטרידים על מערכת היחסים המינית של המורה ממיזורי עם התלמיד בן ה-16, כפי שנאספו במסמכי החקירה והוצגו בבית המשפט. המורה בת ה-26 שלימדה בבית הספר התיכון לאקי שבמיזורי, נעצרה ב-5 בינואר השנה לאחר שהרומן שלה עם התלמיד נחשף. מהמסמכים עולה שהמורה נהגה להתלבש בצורה פרובוקטיבית עם "חולצות צמודות וגזרות נמוכות" כדי לחשוף את החזה ו"טייץ צמודדים שנועדו להשוויץ בבוהן הגמל שלה" (סלנג לאפקט ויזואלי שנוצר כשהמכנסיים של אישה נצמדים חזק מדי למפשעה - אתם בטח מכירים את זה בשם כספומט או קפ"ק בסלנג צבאי - קפל פות קדמי).

עוד נחשף כי באחד המפגשים המיניים שלהם, היא הותירה את התלמיד עם סימני שריטות על הגב - אותן הראה בגאווה לחבריו.

המסמכים חשפו גם שהאם החד הורית לשניים ננזפה לא פעם ע"י הנהלת בית הספר על כך שהיא "קרובה מדי לתלמידים". לפי אחד העדים, שהיה תלמיד בכיתתו של הקורבן, המורה אמרה לתלמיד איתו קיימה יחסים שהוא הסיבה שהגירושים שלה התקדמו וגם כי בעלה "היה בקטע של ענייני ישבן" (כלומר העדיף מין אנאלי).

ממסמכי בית המשפט עלה גם שבעלה של קליפטון-קרמאק הגיש תביעת גירושין ממנה באוגוסט 2023 ובני הזוג התגרשו חודש לאחר מכן.

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה

העד הציג לשוטרים ראיות ותמונות המוכיחות את מערכת היחסים האסורה. על פי החשד, אחת התמונות הייתה של התלמיד עם סימני שריטות על גבו לאחר שהשניים קיימו לכאורה יחסי מין בחניה של ביתו. במפגש מיני אחר, חבריו לכיתה שימשו לכאורה כ"שומרים" בזמן שהשניים קיימו יחסי מין בבית הספר התיכון במהלך שעות הלימודים, לפי מסמכי בית המשפט.

האשמות נגד קליפטון-קרמאק עלו לראשונה כבר ב-7 בדצמבר 2023, לאחר שתלמיד דיווח על מערכת היחסים הבלתי חוקית להנהלת בית הספר. יממה לאחר מכן, התעמתו הבלשים עם המורה בעקבות ההאשמות, אך היא הכחישה כל קשר מיני עם התלמיד. קליפטון-קרמאק נמלטה ממיזורי כדי לבקר משפחה בטקסס, 1,300 ק"מ משם, ב-23 בדצמבר אותה שנה - אך הואשמה מאז במגע מיני עם תלמיד, אונס סטטוטורי מדרגה השנייה, סיכון טובת הילד והטרדת ילדים.

ב-6 בספטמבר 2024 קליפטון-קרמאק הודתה באשמה במגע מיני אסור עם תלמיד והיא צפויה להישלח ל-4 שנות מאסר במסגרת הסדר טיעון עם הפרקליטות המחוזית. האישומים מינואר, שכללו בתחילה גם הטרדת ילדים, אונס סטטוטורי וסיכון טובת ילד, בוטלו במסגרת הסדר הטיעון.

היילי קליפטון-קרמאק בתמונה שצולמה לאחר הסגרתה למחוז פולאסקי. Pulaski County Jail, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
היילי קליפטון-קרמאק בתמונה שצולמה לאחר הסגרתה למחוז פולאסקי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, Pulaski County Jail

התובע של מחוז פולאסקי, קווין ס. הילמן, אישר בפני PEOPLE כי המורה לשעבר עומדת בפני עונש מאסר של 4 שנים במסגרת התוכנית להערכת עברייני מין של מיזורי בגין הפשעים שהתרחשו בין נובמבר לדצמבר 2023. כאשר התעמתה עם הבלש ב-8 בדצמבר 2023, "היילי מסרה את הטלפון שלה ללא בעיות ולא הראתה התנהגות של אדם העומד בפני האשמות חמורות", לפי הצהרת החוקרים. הם הצליחו למצוא בטלפון שלה "שיחה בינה לבין הקורבן החסוי שדנה במערכת היחסים ביניהם". יתרה מכך, לפי התלונה הפלילית, קליפטון-קרמאק המשיכה להיות בקשר עם הקורבן עד ה-23 בדצמבר, אז עזבה את המדינה.


עוד מקרים דומים:
מורה קיימה יחסי מין עם תלמיד בן 14 - בכיתה נעולה ביום סיום הלימודים

המורה פיתתה עשרות תלמידים בתמונות עירום והתעללה בהם מינית

האב ידע ולא סיפר: "אאפשר לזה לקרות"

עדה אחרת, ששמה לא פורסם, אמרה ל-Gibbs שהיא התעמתה עם אביו של הנער לאחר שנודע לה כי הוא יודע לכאורה על המעשים האסורים בין בנו למורה - ולא עשה דבר כדי למנוע זאת. כשהעדה אמרה לאב הקורבן, מארק קרייטון, שהיא מתכוונת לפנות לרשויות עם המידע הזה, הוא השיב לכאורה ש"אם הם הולכים לעשות את זה מאחורי הגב שלי, אז אולי עדיף שאני אאפשר לזה לקרות".

גם הוא עומד כעת בפני אישומים פליליים בגין הסכמתו למערכת היחסים הבלתי חוקית לכאורה, אך התיק שלו נמצא "בהמתנה" עד שיינתן גזר דינה של המורה "כיוון שהוא הסכים לסייע למדינה ולהעיד במידת הצורך". הוא גם הודה לכאורה שהמורה שהתה בביתם לפני שעזבה לטקסס והצהיר שהוא "ישקר עבור בנו אם יהיה צריך".

אביו של התלמיד שנאנס נעצר בחשד שידע על המעשים. Mark Creighton / Facebook, צילום מסך
אביו של התלמיד נעצר בחשד שידע על המעשים/צילום מסך, Mark Creighton / Facebook

אחד התלמידים סיפר לחוקר סמל בריאן גיבס שקליפטון-קרמאק "שוחחה בגלוי על חייה האישיים עם הכיתה והצהירה שהיא הסתבכה עם ההנהלה בגלל שהיא 'קרובה מדי לתלמידים'". מפקחת המחוז אישרה שהתקיים דיון פרטי עם המורה בנוגע לאינטראקציות שלה עם התלמידים.

קליפטון-קרמאק נעצרה בינואר השנה על ידי משטרת גארדן רידג' בטקסס ולאחר מכן הוסגרה למיזורי כדי להתמודד עם האישומים. היא נמצאת כעת במעצר בית בהמתנה לגזר הדין שלה שיינתן ב-11 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully