וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה קיימה יחסי מין עם תלמיד בן 14 - בכיתה נעולה ביום סיום הלימודים

18.8.2024 / 0:10

למרות שעורך דינה ביקש להתחשב בעובדה שמדובר במקרה חד פעמי של מורה עם ותק של 20 שנה, היא נמצאה אשמה לאחר שהתגלו תמונות העירום וההודעות ששלחה לתלמיד

מורה בחטיבת הביניים נמצאה אשמה בקיום יחסי מין לא חוקיים עם קטין בן 14 ביום בו סיים את לימודיו. מישל סוליס, מורה נשואה בת 46 מקליפורניה, נידונה בחודש שעבר לתקופה מירבית של ארבע שנות מאסר לאחר שהודתה בקיום יחסי מין עם הקטין לו גם שלחה תמונות נועזות שלה.

על פי הדיווח של הדייל מייל, התובעים אמרו שסוליס יצרה קשר עם בן ה-14 שלמד בחטיבת הביניים Sycamore באינסטגרם ביוני 2021 ושלחה לו ארבע תמונות עירום שלה בשבועות שלפני סיום לימודיו. ואז ביום בו סיים את הלימודים, סוליס - לה יש ותק של 20 שנות הוראה - קיימה איתו יחסי מין בתוך כיתה נעולה.

בסופו של דבר, השמועות על מעשיה של סוליס החלו להסתובב בקרב בני הנוער בעיר הקטנה גרידלי, בה יש בסך הכל כ-8,000 תושבים וכך גם כמה מתמונות העירום שלה. השמועות והתמונות, שבסופו של דבר הגיעו לידי ההורים המקומיים, הניעו את המשטרה לפתוח בחקירה, שכללה יצירת קשר עם הנער.

הרשויות מצאו מהר מאוד את ההודעות ששלחה המורה ואת ארבע תמונות העירום של סוליס בטלפון של הילד. הם גם גילו שסוליס הנחתה את הקורבן למחוק את התקשורת שלהם, כך דווח ב-The Sacramento Bee.

סוליס נעצרה בנובמבר 2023, אך שוחררה במהירות בערבות של 15,000 דולר. בבית המשפט, עורך דינה ביקש מהשופט להעניק לה מאסר על תנאי - תוך שהוא מציין שמדובר כ"מקרה חד פעמי", אבל התובעים התנגדו וטענו כי פער הגילים של 29 שנה בין סוליס לילד, 'היחס המיוחד' שלה לקורבן בבית הספר, מעמדה כחברת קהילה מהימנה ודפוס הפנייה שלה עם הקורבן יכולים להיות מוגדרים כ"גרומינג" (פיתוי אקטיבי של קטין לפעילות מינית).

עוד מקרים של מורות שאנסו תלמידים
המורה פיתתה עשרות תלמידים בתמונות עירום והתעללה בהם מינית

המורה שהפכה לדוגמנית עירום חושפת: אני בהריון מתלמיד שלי

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן

התובעים אמרו כי על המורה לקבל את העונש המקסימלי המותר על פי החוק בקליפורניה והשופט הסכים. "האופן שבו בוצע הפשע מוכיח תחכום פלילי ושהנאשמת טיפחה ופיתתה את הקורבן על מנת להביא אותו למצב של מגע מיני", הוא אמר לפני ששלח אותה לארבע שנות מאסר - שיש לה יש 60 יום לערער על ההחלטה.

בנוסף סוליס חייבת להירשם כעבריינית מין ונצטוותה להתרחק מתלמידה לשעבר במשך 10 שנים. חברי הקהילהשהגיעו לבית המשפט אמרו שהם נותרו 'המומים", ו'מבועתים' ממעשיה של סוליס.

הם אמרו שהפשע שלה השפיע לרעה על הקהילה המלוכדת בעיר הקטנה, אבל הם מקווים שעם גזר הדין הם יוכלו להתחיל את הבנייה מחדש של האמון ולהבטיח את שלומם של ילדי בתי הספר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully