וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה שהפכה לדוגמנית עירום חושפת: אני בהריון מתלמיד שלי

6.7.2022 / 23:47

אמי קופס בת ה-33 שנאלצה לפרוש מתפקידה החינוכי אחרי שהחשבון הפרובוקטיבי שלה נחשף סיפרה שנכנסה להריון מתלמיד שלה לשעבר והיא מתכוונת לשמור על התינוק: "אני מסודרת כלכלית"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

איימי קופס/amy.kupps93

מורה להיסטוריה שהפכה לכוכבת אונלי פאנס חשפה שהיא בהריון מאחד מהתלמידים שלה לשעבר אחרי שבילתה איתו בסטוץ של לילה אחד. אמי קופס, שהייתה לאחרונה בכותרות אחרי שהיא הודתה שהיא פילגש גאה והורסת בתים, דיברה על ההריון המפתיע שלה בשבוע שעבר, וסיפרה שהיא אמורה ללדת בסתיו הקרוב. "זה מטורף שיש לי תינוק מתלמיד שלי לשעבר, אבל זה יכול לקרות בכל מקצוע", אמרה בת ה-33, "יכול להיות שישנאו אותי מאוד בגלל זה, אבל אני בן אדם טוב ואני אהיה אמא טובה לתינוק".

קופס, שפרשה מעבודתה בשנה שעברה, אחרי שהחשבון בו היא מפרסת תמונות נועזות שלה התגלה למנהלי חטיבת הביניים בנורת' קרולינה שם לימדה, פגשה לראשונה את התלמיד לשעבר בשנת 2016, כשהוא היה בן 16. כעת הוא בן 22, ולומד במכללה. היא סיפרה שלפני כחצי שנה היא יצאה עם חברים למועדון לילה כשהבחינה בגבר צעיר ש"עושה לה עיניים", אבל לדבריה היא לא זיהתה אותו ולא ידעה שהוא תלמיד שלה לשעבר. הזוג העבירו יחד את הלילה ורק בבוקר למחרת הוא קרא לה מיס קופס והיא הבינה מי הוא. "הוא אמר לי שהוא תלמיד לשעבר שלי ואפילו שלף ספר מחזור להוכיח את זה", היא מספרת, "הייתי בהלם. אני רוצה להבהיר - לא היה לי מושג שהוא תלמיד שלי לשעבר ואם הייתי יודעת, לא הייתי הולכת איתו הביתה".

למרות שהיא נהנתה מ"ליל השכרות" עם התלמיד לשעבר, קופס טוענת שהיא נבוכה שהיא הסתבכה בסטוץ עם תלמיד לשעבר וכשגילתה זאת, עזבה את הבית שלו כשהכוונה שלה הייתה לא לפגוש בו שוב. אלא שכמה שבועות לאחר מכן, היא גילתה שהיא בהריון. "כשבדיקת ההריון הראתה שאני חיובית, לא היו לי מילים. אני קתולית מושבעת כך שהפלה היא לא אפשרות בשבילי, למרות שאני תומכת בזכותן של נשים לעשות כל מה שהן חושבות לנכון עם הגוף שלהן".

קופס, לה כבר יש בן אחד בן 8 ובת בגיל 10, סיפרה לאתר ניד טו נו אונליין שהתלמיד לשעבר היה מפוחד כשהיא סיפרה לו שהיא החליטה ללדת את התינוק. "אמרתי לו שהוא לא צריך לדאוג כי אני מסודרת כלכלית ואני לא רוצה שום מערכת יחסים איתו", היא הסבירה, "אני הולכת לדאוג לבד לתינוק והסכמנו להמשיך כל אחד בחייו. למשפחה שלו אין מושג מזה, הם יהיו מאוד מאוכזבים. אם הוא היה מוכן בעתיד, הוא מוזמן לפגוש את הבן שלו. יש לו עוד שנים טובות לפניו, והוא צריך להנות מהם כמו שאני נהניתי משנות ה-20 שלי".

בנתיים קופס ממשיכה לגרוף כסף באונלי פאנס בזמן ההריון שלה ומספרת שרוב המעריצים שלה לא שמים לב לזה. "אני מאוד קטנה ואתלטית, אני עובדת בצורה יומיומית ולא באמת רואים את הבטן שלי עדיין", היא מצהירה, "החזה שלי גדל בצורה סבירה ויש הרבה תגובות חיוביות לגבי זה".

היא סיכמה ש"כשהחיים זורקים לך כדור מסובב - אתה חייב לנסות להכות בו. אני מתרגשת לראות מה העתיד צופן לי".

  • עוד באותו נושא:
  • מורה
  • Onlyfans

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully