וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה פיתתה עשרות תלמידים בתמונות עירום והתעללה בהם מינית

28.3.2024 / 0:10

מורה בת 38 חשודה שפיתתה תלמידים באמצעות משחקי מחשב והחלה לקיים עמם יחסים אסורים. זה נגמר באונס של כמה מהם, כולל קטין שהכניס אותה להריון, וזה לא נגמר שם

המורה אליסה מק'קומון נכנסה להריון מתלמיד ומואשמת באונס של לפחות 21 קטינים/טיקטוק

מורה פיתתה לכאורה נערים בעזרת משחקי מחשב ברשת והיו לה לא פחות מ-21 קורבנות, בין הגילים 12 ל-17. על פי כתב האישום נגדה היא החלה לשחק עם התלמידים משחקי מחשב מקוונים ולאחר מכן יצרה איתם קשר באמצעות אפליקציות של רשתות חברתיות בטלפון הנייד, מה שהוביל לשליחת תמונות עירום שלה וליצירת קשרים מיניים עם הקורבנות.

משטרת טנסי כבר עצרה פעמיים את המורה אליסה מקומון בת ה-38, וכתב האישום נגדה ממשיך לגדול. בהופעתה בשבוע שעבר בפני בית המשפט, בה הכחישה את ההאשמות נגדה, היה נראה שהיא בהריון ולפי Inside edition, נראה שאבי התינוק הוא אחד מהקורבנות הקטינים.

ערוץ הטלוויזיה המקומי WMC דיווח שמקומון, שלימדה כיתות ד' ו-ה', מואשמת ב-23 סעיפים, כולל עבירות של תקיפה מינית של לפחות חמישה קטינים והתעללות מינית בעוד 16 קטינים. כמו כן היא מואשמת באונס של אחד מהתלמידים שלה לשעבר והיא אפילו נכנסה להריון ממנו על פי שיחת טלפון שניהלה איתו והוצגה בפני בית המשפט. האישומים כוללים בין היתר אונס של ילד, חמש עבירות של אונס סטטוטורי בנסיבות מחמירות, ארבע עבירות של ניצול מיני בעזרת אמצעים אלקטרוניים, ארבע עבירות של שידול קטין לביצוע אונס בנסיבות מחמירות, שתי עבירות של אונס סטטוטורי על ידי בעל סמכות, שתי עבירות של כפייה מינית של קטין, הפרת חוק ההגנה על הילד, שיבוש ראיות והטרדה.

אליסה מקומון מורה שמואשמת באונס. fox13, צילום מסך
עשרות סעיפי אישום. מקומון/צילום מסך, fox13

מקומון נעצרה לראשונה בספטמבר בשנה שעברה אחרי שהמשטרה גילתה שהיא קיימה יחסי מין עם לפחות קורבן אחד והיא הודתה ביצירת קשרים אסורים עם תלמידים רבים אחרים בעבר. מפקדת משטרת קובינטון, דונה טרנר, סיפרה: "הייתי בהלם, אני עושה את זה הרבה זמן, והחקירות הללו הן פשוט עצובות. אף אחד לא מנצח בתיקים הללו".

מכתב האישום עולה שמקומון השתמשה באתרי משחקים כדי לגרום לצעירים לצלם את עצמם בתנוחות מיניות, וכך התחילה ללחוץ עליהם לקיים איתה יחסי מין. כשהיא נעצרה בפעם הראשונה, היא הואשמה באונס של קטין ושוחררה בערבות תמורת 25 אלף דולר.

החוקרים גילו מאז שמקומון שלחה הודעות טקסט לאחד התלמידים ממספר טלפון לא מזוהה כשהיא משתמשת בקוד ששניהם ידעו כדי לוודא שהוא לבד. השוטרים סיפרו שהיא שלחה לו לאחר מכן תמונות עירום שלה בסנאפצ'אט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

כעת המשפט נגדה הגיע לדיון מול חבר מושבעים לאחר שהקורבן הראשון לכאורה שלה, שכיום הוא בן 15, עלה לדוכן העדים רק כמה שבועות לאחר שמקומון סיפרה לו בזמן שהייתה משוחררת בערבות שהיא בהריון ממנו.

לאחר ששמע את הנער ושני עדים נוספים, השופט קבע כי קיימות מספיק סיבות סבירות לכך שכל האישומים יהיו מקושרים והיא תעמוד למשפט מול חבר מושבעים.

המורה, שלו תמצא אשמה צפויה לעונש מאסר של 25 שנים, טוענת כי היא חפה מפשע. "אנחנו מאמינים שזה ציד מכשפות שמתרחש נגדה ברשתות החברתיות וזה מתסכל אותנו", אמר הסנגור שלה ע"ד ג'יר מייסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully