וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה מואשמת באונס תלמיד שלה מול תלמידים אחרים שהציבה כ"שומרים"

5.2.2024 / 0:07

היילי קליפטון נעצרה לאחר שעל פי נהחשד קיימה על בסיס קבוע יחסים אסורים עם תלמיד בן 16 בבית הספר בזמן שהתלמידים האחרים צופים בהם ומשמשים כ"שומרים". גם אביו של הנער נעצר לאחר שהתברר שהוא ידע על כך ולא מנע את הקשר

המורה שמה תלמידים לשמור בזמן שאנסה את חברם לכיתה/Antor Kumars

מורה ממיזורי, ארה"ב, הואשמה באונס סטטוטורי (קיום יחסי מין עם קטין מתחת לגיל ההסכמה), כיוון שלכאורה קיימה יחסי מין עם תלמיד בן 16, בעוד שתלמידים אחרים שימשו כ"צופים ושומרים" - כאשר אביו של הילד עומד גם הוא בפני כתב אישום חמור בגין הסכמה למערכת היחסים האסורה.

המורה למתמטיקה בתיכון, היילי קליפטון-קרמק, בת 26, נעצרה בטקסס, ביום שישי שעבר לאחר שנחשד כי ברחה ממדינת מיזורי כדי להימנע מהמעצר, על פי רשויות החוק.

בניו יורק פוסט דווח שהאשמות על פשעי המין שביצעה עלו לראשונה ב-7 בדצמבר 2023, כשתלמיד דיווח על מערכת היחסים הבלתי חוקית לכאורה לשוטר הבית ספרי, שיצר קשר מיד עם מחלקת השריף של מחוז פולאסקי. לאחר מכן נפגש העד עם גורמי אכיפת החוק, להם הראה צילומים של חברו לכיתה עם שריטות בגבו וטען כי "השריטות היו מהמורה היילי לאחר שהקורבן קיים איתה יחסי מין" בחניה של הבית שלו.

המורה לבשה בגדים חושפניים, הבעל רצה רק מין אנאלי

העד גם טען שהמורה למתמטיקה כבר הייתה בצרות עם הנהלת בית ספר בעבר בגלל שהם ברגישו שהיא "קרובה מדי לתלמידים". הוא ותלמידים נוספים סיפרו שקליפטון-קרמק, אם לשניים שהתגרשה לאחרונה, הייתה לובשת לעתים קרובות "חולצות צמודות או עם מחשוף גדול בגזרה נמוכה" כדי להבליט את השדיים שלה ו"טייץ צמודים מאוד שהראו את בוהן הגמל שלה", לפי מסמכי בית המשפט.

העד אמר לחוקרים כי התלמיד הקורבן הוא הסיבה ש"הגירושין שלה קרו" וכי "היילי רצתה להתגרש בגלל שבעלה רצה רק 'לעשות מין אנאלי'", כך נחשף במסמך בית המשפט.

עוד מורות שהסתבכו עם החוק
מורה בת 24 מואשמת שהתעללה מינית בתלמידיה הקטינים

מורה אנסה בן 13 במשך 3 שנים ונידונה ל-60 ימי מאסר בלבד - לאחר חופשת לידה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
המורה היילי קליפטון. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
המורה היילי קליפטון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בלשי המשטרה התעמתו עם המורה ב-8 בדצמבר 2023, בעקבות ההאשמות, אך היא הכחישה כל קשר מיני עם תלמידים. המשטרה החרימה את הטלפון שלה אך לא יכלה לקרוא מה יש בו עד לקבלת צו משופט. לאחר שהוצא צו והתקבלה גישה לטלפון ב-22 בדצמבר, המשטרה מצאה הודעות טקסט שהראו כי אכן מתנהלת מערכת יחסים בין התלמיד בן ה-16 לבין המורה. זמן קצר לאחר מכן הוצא לה צוו מעצר.

לאחר מעצרה בטקסס, היא הואשמה בסיכון רווחת ילד מדרגה ראשונה, אונס סטטוטורי מדרגה שנייה, קיום מגע מיני עם תלמיד והטרדה מדרגה רביעית של ילדים. הערבות שלה נקבעה על 250,000 דולר.

המפקח של המחוז, קנט סטאומבו, אמר שקליפטון-קרמק לא הייתה בשטח בית הספר מאז שההאשמות פורסמו. "ההתנהגות הפסולה לכאורה אינה ניתנת לסליחה ואינה עומדת בסטנדרטים המקצועיים של עובדי המחוז. סטאומבו שיתף שקליפטון-קרמק עבדה בבית הספר כשנה וחצי, וזה היה תפקיד ההוראה הראשון שלה.

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>

אביו של הלמיד שנאנס נעצר בחשד שידע על המעשים. Mark Creighton / Facebook, צילום מסך
אביו של הלמיד שנאנס נעצר בחשד שידע על המעשים/צילום מסך, Mark Creighton / Facebook

בתפנית מזעזעת, הוגשו כתבי אישום גם נגד אביו של הילד, שלכאורה גילה לאחרים שהוא מודע למערכת היחסים הבלתי חוקית של בנו עם המורה. האב, מארק קרייטון, נעצר באשמת סיכון רווחתו של ילד, לאחר שתלמיד נוסף שנחקר חשף שהם סיפרו לאביו של הנער על מה שקורה לכאורה בינו לבין המורה, ועל כך השיב האב שהוא מודע שקליפטון-קרמק ובנו בן ה-16 נמצאים ב"קשר מיני". האב גם אמר שהוא ידע שבנו והמורה למתמטיקה השתמשו בתלמידים אחרים שצפו בהם כשומרים כדי שיוכלו לקיים יחסי מין במהלך שעות הלימודים.

האב "ידע על מערכת היחסים של ילדו הקטין והמורה בת ה-26, ובמקום לדווח על המידע לרשויות, הוא המשיך לחפות עליהם ואפשר לקשר להימשך" ו"אפילו אפשר להיילי לבוא למקום מגוריו ולפגוש את הקורבן בזמן שהיה נוכח בבית", לדברי התובעים. כשהעד אמר לקריטון שהם ילכו למשטרה עם המידע, הוא אמר להם שבנו והמורה "יעשו את זה בכל מקרה מאחורי הגב שלי, אז אני נותן לזה לקרות". הוא גם אמר לעד שהוא ישקר עבור בנו אם יצטרך. אביו של הנער מוחזק כעת במעצר בערבות של 50,000 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully