וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה אנסה בן 13 במשך 3 שנים ונידונה ל-60 ימי מאסר בלבד - לאחר חופשת לידה

17.8.2022 / 0:17

מורה מטקסס שהורשעה בקיום יחסי מין עם תלמיד בן 13 מכיתתה - במהלך מפגשים שנמשכו לאורך 3 שנים - לא תתייצב למאסר עד השנה הבאה כי היא זה עתה ילדה. ביוני 2023 היא תרצה 60 ימי מאסר בלבד - על אף שעל עבירה כזו צפוי עונש מקסימלי של מאסר עולם

שיער שהמורה מרקה בודיין העלהת לרשת/Marka Bodine

מורה מטקסס שהורשעה בקיום יחסי מין עם תלמיד בן 13 מכיתתה במשך שלוש שנים לא תצטרך להתייצב בכלא עד השנה הבאה - כי היא רק ילדה. ברשת ABC דווח שהמורה מרקה בודין בת ה-31 נידונה ביום שלישי שעבר ל-60 ימי מאסר בפועל ולעשר שנות מאסר על תנאי, אך היא לא תצטרך להתייצב בכלא שבמחוז האריס, מזרח טקסס, עד יוני 2023 - כי היא רק לאחרונה ילדה.

התלמיד, כיום בן 16, סיפר במשפט שבודין, שהייתה המורה שלו לאנגלית, התיידדה איתו על ידי משחק בפורטנייט ואז החלה לשלוח לו הודעות טקסט פרובוקטיביות ו-25 עד 40 תמונות עירום שלה בין אפריל 2020 לפברואר 2021.

מערכת היחסים המינית הפוגענית נמשכה למעלה משנתיים, כאשר בודין נסעה לבית תלמידה פעמיים עד ארבע פעמים בחודש עד מרץ 2021, אז הסתיימה מערכת היחסים שלהם לאחר שהתלמיד פנה למשטרה ו"התחנן לעזרה". בתקשורת המקומית דווח שהתינוק אותו ילדה לאחרונה אינו תוצאה של מערכת היחסים ארוכת השנים של בודין עם התלמיד.

המורה מרקה בודיין. msbodinetis/Twitter, צילום מסך
המורה מרקה בודין נידונה ל-60 ימי מאסר בלבד על קיום יחסי מין עם קטין/צילום מסך, msbodinetis/Twitter

האישום של בודין, התעללות מינית מתמשכת בקטין מתחת לגיל 14, נושא בדרךך כלל עונש מקסימלי של מאסר עולם. התובעים במשפט ביקשו עונש של לפחות 20 שנה מאחורי סורג ובריח. כריסטופר דאוני, עורך דין פלילי, אמר ל-abc13 שגורם אפשרי לעונש הקל שקיבלה לבסוף בודין יכול להיות עדות למצבה הנפשי בזמן ההתעללות. "אני חושב שחלק לא קטן מההסבר להחלטה הזאת עשוי להיות טמון בכל מידע נפשי שההגנה סיפקה לבית המשפט", אמר דאוני, אך ציין שסביר להניח שלגורמים חברתיים הייתה יד בגורלה של בודין, "לכל הדעות, זו תוצאה חריגה. אני בטוח שהמין של האדם שעומד למשפט, העובדה שזו הייתה אישה שהואשמה בקיום יחסי מין עם נער צעיר, גם משפיעה על זה", אמר דאוני.

הנער שעבר התעללות עזב את אולם בית המשפט באמצע הקראת גזר הדין כיוון שהוא "כועס מאוד על התוצאה", אמרה עורכת הדין יאנה אוסוולד. גב' אוסוולד הוסיפה: "כואב לי הלב עבור המתלונן ומשפחתו. אני ממש מאוכזבת מהתוצאה כתובעת ואני מאוכזבת כאזרחית במחוז האריס", אמרה ל-NBC יוסטון.

סנגורה של בודין אמר: "אף תיק לא דומה למשנהו ולא כל תיק ראוי להסתיים בכלא. אנו מאמינים שהשופט פעל לפי החוק והטיל עונש הולם", כתב עורך הדין דסטאן ניילנד בהצהרה לרשת החדשות KPRC 2 וציין כי בנוסף לעונש המאסר על בודין להרשם כעבריינית מין ולעבור טיפול נפשי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
המורה מרקה בודין במעצרה. Tomball police department, אתר רשמי
המורה נעצרה על עבירות מין בקטין - אך תרצה את עונשה רק לאחר חופשת הלידה שלה/אתר רשמי, Tomball police department
המורה מרקה בודין זה עתה ילדה. הילד אינו של התלמיד. Twitter, צילום מסך
המורה מרקה בודין זה עתה ילדה. הילד אינו של התלמיד/צילום מסך, Twitter

החקירה על בודין נפתחה באפריל לאחר שהתלמיד לשעבר הופיע בתחנת המשטרה עם האשמות על התעללות מינית מתמשכת. "זו בהחלט הייתה זעקה לעזרה", אמר מפקד המשטרה, ג'ף ברט, "הוא פנה לבית הספר וגם למשטרה". הילד סיפר לרשויות כי בודין עברה להתגורר במתחם מגוריו לאחר גירושיה - וכי השניים קיימו יחסי מין בכיתתה ובמכוניתה בהזדמנויות רבות, כך נכתב בתצהירו.

ג'ניפר קראטקי, אם שאת בתה לימדה בודין, אמרה ל-NBC: "זה באמת בלתי אפשרי לחשוב בכלל מדוע שמישהו יעשה דבר כזה, אבל רוע קיים בעולם. זה אפילו עכשיו יותר מרגיז לגלות שהיא קיבלה את העונש הקל עד כדי גיחוך הזה".

המורה מרקה בודין. lularoebless, צילום מסך
"זה באמת בלתי אפשרי לחשוב בכלל מדוע שמישהו יעשה דבר כזה, אבל רוע קיים בעולם"/צילום מסך, lularoebless

ממסמכי בית המשפט עולה כי בודין פנתה למשטרה בטענה שתלמידה לשעבר בכיתה ו' מטריד אותה ומאיים לפגוע בעצמו. בודין הודתה מאוחר יותר שניהלה מערכת יחסים מינית עם אותו ילד, החל ב-2018 כשהיה רק בן 13, ושלחה לו עשרות סרטונים ותמונות עירום שלה. המפקד ברט אמר כי החקירה חשפה ראיות של פוסטים ברשתות חברתיות והודעות טקסט, המצביעות על כך שבודין עודדה את קורבנה לקיים איתה יחסי מין.

מחוז בית הספר העצמאי של טומבול בו היא לימדה את הילד פרסם הצהרה בה הדגיש כי במקרה היה מעורב בתלמיד לשעבר "שלא לומד כרגע בבתי ספר של Tomball ISD". לדברי גורמים במחוז, ברגע שנודע להם על ההאשמות נגד בודין - היא הוצאה לחופשה מנהלית ומאז התפטרה. פרופיל הלינקדאין שלה מצביע על כך שבודין לימדה אנגלית בחטיבת הביניים במשך כמעט שש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully