וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה בת 24 מואשמת שהתעללה מינית בתלמידיה הקטינים

25.10.2023 / 9:18

קסידי קראוס עומדת בפני זמן רב מאחורי סורג ובריח אם תמצא אשמה במעשים הכוללים טקטים מיניים, נגיעות ושליחת תמונות מיניות" לשלישיית נערים - הצעיר שבהם היה רק בן 13

מורה בת 24 הואשמה בקיום יחסי מין עם שלושה מתלמידיה - אחד מהם רק בן 13/@crimewithkylie

מורה לשעבר נעצרה בחשד שקיימה יחסי מין עם שלושה מתלמידיה, בני 13 עד 14. קסידי (ברנינג) קראוס בת ה-24 הואשמה בהתעללות מינית מדרגה שלישית, שתי עבירות של ביצוע אקטים מיניים עם ילד ושלוש עבירות של שיתוף חומרים מגונים עם קטינים. הרשויות באיווה, ארה"ב, טוענות כי קראוס עומדת בפני עונש מאסר ממושך אם תמצא אשמה בכל הסעיפים.

ערוץ החדשות המקומי KCCI מדווח שקראוס כבר לא עובדת בבית הספר שבו העבירות לכאורה קרו, לאחר שהתפטרה באוגוסט. עם זאת, לאחר חקירת משטרה, היא הואשמה כעת בהתעללות מינית בשלושה נערים בין הגילים 13 ל-14.

מכתב האישום עולה שהמורה לקריאה בחטיבת הביניים עיירה ווסטסייד, "עסקה במספר מעשים בעלי אוריינטציה מינית עם שלושה תלמידים שונים, הצעיר שבהם בן 13". דיווח על המעשים הגיע באוגוסט למחוז בית הספר IKM-Manning, לפיו קראוס שלחה תמונות בלתי הולמות בעלות אופי מיני לתלמידים. מחוז בית הספר הוציא את קראוס לחופשה כפוייה והחל בחקירה בשיתוף פעולה עם רשויות אכיפת החוק המקומיות.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
המורה קסידי קראוס מחופשת לשוטרת עם בעלה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
המורה קסידי קראוס מחופשת לשוטרת עם בעלה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תמונת נמעצר של המורה קסידי קראוס. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תמונת נמעצר של המורה קסידי קראוס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

במהלך החקירה, התגלה שקראוס שלחה את התמונות המיניות לקטינים דרך אפליקציית Snapchat בשנים 2022 ו-2023 והמשיכה בכך לפחות עד חודש מאי. מכתב האישום עולה שהיא בין היתר "ליטפה או נגעה" בקורבות וגרמה להם "לגעת באיברי המין שלהם". במהלך התקופה הזו היא הספיקה להתחתן, אך לא פסקה ממעשיה.

המורה קסידי קראוס. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
המורה קסידי קראוס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

העיתון Des Moines Register דיווח כי היא שוחררה ממעצר בערבות בסך 10,000 דולר בבוקר שלאחר מעצרה ותחזור לבית המשפט מחר, ב-26 באוקטובר. במגזין People דווח שאם המורה תורשע בהאשמות נגדה היא צפוייה לעונש מאסר של עד 33 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully