וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם המשפחות: "מינוי סער לשר הביטחון - הוכחה סופית שנתניהו החליט להפקיר את החטופים"

עודכן לאחרונה: 16.9.2024 / 15:16

במטה משפחות החטופים מגיבים לפרסומים על הכוונה למנות את ח''כ גדעון סער לתפקיד שר הביטחון במקומו של השר את יואב גלנט. משפחות חטופים צפויות להפגין מחוץ לביתו של סער. "מינוי סער לתפקיד - הפקרת החטופים"

עימותים בין מוחים לשוטרים בהפגנה לעסקת חטופים בתל אביב/אדר איל, אלון בנקי,

במטה משפחות החטופים מתייחסים היום (שני) למגעים אודות הצטרפות סיעת הימין הממלכתי לממשלה. המשפחות תוקפות את מינויו המסתמן של חבר הכנסת גדעון סער לשר הביטחון במקומו של השר יואב גלנט, ואומרים "כי מינוי סער יהווה הודאה ברורה וחד משמעית של ראש הממשלה כי החליט להפקיר באופן סופי את החטופים". בעקבות הדיווחים הודיע מטה משפחות החטופים כי תתקיים הערב הפגנה מחוץ לביתו של ח''כ סער בסימן, "הפקרת וגם ירשת?"

במטה זועמים לנוכח האפשרות שהמהלך ייצא לפועל. לפי הודעת המטה, סער הביע בעבר בצורה ברורה ופומבית את עמדתו המתנגדת לעסקה להשבת חטופים, וכינה אותה "תנאי כניעה": "חמאס יסכים לקבל את תנאי הכניעה האלה", מצוטט סער בהודעה, "הרי הוא לקח את החטופים מלכתחילה למען שרידותו, שרידות הנהגתו ושרידות שלטונו. המשמעות היא הכי חמורה שיכולה להיות לביטחון ישראל".

עוד הסיפו במטה המשפחות על שר הביטחון המיועד: כך אמר סער על מתווה נתניהו ושייך אותו לנשיא ביידן: "אין להסכים לעסקה שהציע נשיא ארה"ב". עוד אמר כי "למתווה כזה (עסקה) נגיע או כשחמאס יהיה בלחץ כבד, או אם ישראל תיכנע כניעה מוחלטת לתכתיב של חמאס".

הפגנה למען עסקת שחרור חטופים, שער בגין, תל אביב. 10 בספטמבר 2024. ניב אהרונסון
זעם על האפשרות שסער יחליף את גלנט. הפגנה למען עסקה ושחרור החטופים בעזה/ניב אהרונסון

"כבר הוכח מעבר לכל ספק כי לחץ צבאי הורג חטופים", אמרו בתגובה מטה משפחות החטופים.
"עשרות חטופים נהרגו כתוצאה מלחץ צבאי, רק לפני שבועיים קברנו עוד 6 חטופים שנרצחו כתוצאה מהלחץ הצבאי. עד מתי נלחץ? עד מתי ירצחו חטופים?". מסרו.

בהודעתם ערערו על ההתאמה של חבר הכנסת סער לתפקיד: "האם זה האדם הראוי ביותר להוביל את מערכת הביטחון? מינוי של סער המתנגד לכל מתווה שהוצע, כולל למתווה נתניהו, משמעותו אחת ויחידה והיא זועקת באותיות של קידוש לבנה: זוהי חתימת גזר דין מוות על החטופים והפקרתם של כולם בשבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully