וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אל לנו לסמוך על המזל": רה"מ נתניהו גינה את ניסיון ההתנקשות בטראמפ

עודכן לאחרונה: 16.9.2024 / 9:01

לאחר שנשיא ארה"ב לשעבר ניצל מניסיון התנקשות בפעם השנייה בתוך חודשיים, רה"מ הביע תמיכה ברשת החברתית X: "שרה ואני היינו בהלם מניסיון ההתנקשות השני נגד הנשיא טראמפ". נתניהו הוסיף: "תקוותנו שכל האמצעים יינקטו כדי להבטיח שהתקפות קטלניות כאלה יסוכלו מראש"

טראמפ נפגש עם הזוג נתניהו/ברק רביד

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, גינה היום (שני) ברשת החברתית X את ניסיון ההתנקשות בנשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, סמוך למועדון גולף בפלורידה.

"שרה ואני היינו בהלם מניסיון ההתנקשות השני נגד הנשיא טראמפ והוקל לנו לשמוע שגם הוא נכשל. אבל אל לנו לסמוך על המזל", כתב ראש הממשלה נתניהו בשפה האנגלית.

"אנו שולחים את איחולינו הטובים לדונלד ומלניה יחד עם תקוותנו שכל האמצעים יינקטו כדי להבטיח שהתקפות קטלניות כאלה על מועמד לנשיאות ארה"ב יסוכלו מראש", הוסיף.

טראמפ נפגש עם הזוג נתניהו. ברק רביד
"שרה ואני היינו בהלם מניסיון ההתנקשות". הזוג נתניהו בפגישה עם טראמפ בפלורידה בחודש יולי 2024/ברק רביד

ריאן ווסלי רות', בן 58 מהוואי, נעצר בחשד לניסיון ההתנקשות בנשיא ארצות הברית לשעבר טראמפ. זאת, למרות שבחודשים האחרונים התבטא נגד ניסיון ההתנקשות בו בחודש יולי במהלך קמפיין הבחירות בפנסילבניה.

רות' אינו רשום להצבעה כרפובליקני או כדמוקרטי, אולם פוסטים שכתב ברשתות החברתיות הראו כי הצביע ב-2016 לנשיא לשעבר טראמפ. בתקופת הקורונה, רות' התנגד לחיסונים ואף הביע את אכזבתו ברשתות החברתיות על אופן הטיפול של הנשיא לשעבר טראמפ במשבר שפקד את המדינה. בנוסף, זו לא הפעם הראשונה שרות' נעצר, בשנת 2022 התבצר עם נשק בבניין בצפון קרוליינה ולבסוף נעצר.

כמו כן, רות' התבטא בפייסבוק בדצמבר 2023 על סכסוך הישראלי-פלסטיני, ושיתף מפה ישנה שתיארה את "מסעות ישו בפלסטין" וכתב: "לא ברור לי איזה חלק היה שייך ליהודים על פי המפה ההיסטורית הזו. אולי יהודה? נראה שלפי ההיסטוריה הכול היה של הפלסטינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully