וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנגד חיסונים, פרו-פלסטיני והצביע לטראמפ: זה החשוד בניסיון ההתנקשות בטראמפ בפלורידה

עודכן לאחרונה: 16.9.2024 / 9:02

אמש, נעצר ריאן ווסלי רות', שפוסטים שכתב ברשתות החברתיות בשנת 2016 הראו שהצביע לנשיא לשעבר. בנוסף, מתח ביקורת על טראמפ על אופן הטיפול שלו במשבר הקורונה. על הסכסוך הישראלי-פלסטיני אמר: "נראה שלפי ההיסטוריה הכול היה של הפלסטינים"

יריות במהלך עצרת בחירות של נשיא ארה״ב לשעבר דונלד טראמפ/רויטרס

ריאן ווסלי רות', בן 58 מהוואי, נעצר בחשד לניסיון ההתנקשות אמש (ראשון) בנשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, סמוך למועדון גולף בו שהה בפלורידה. זאת, למרות שבחודשים האחרונים התבטא נגד ניסיון ההתנקשות בו בחודש יולי במהלך קמפיין הבחירות בפנסילבניה.

רות' אינו רשום להצבעה כרפובליקני או כדמוקרטי, אולם פוסטים שכתב ברשתות החברתיות הראו כי הצביע ב-2016 לנשיא לשעבר טראמפ. בתקופת הקורונה, רות' התנגד לחיסונים ואף הביע את אכזבתו ברשתות החברתיות על אופן הטיפול של הנשיא לשעבר טראמפ במשבר שפקד את המדינה. בנוסף, זו לא הפעם הראשונה שרות' נעצר, בשנת 2022 נעצר לאחר שהתבצר עם נשק בבניין בצפון קרוליינה.

בנוסף, רות' התבטא בפייסבוק בדצמבר 2023 על סכסוך הישראלי-פלסטיני, ושיתף מפה ישנה שתיארה את "מסעות ישו בפלסטין" וכתב: "לא ברור לי איזה חלק היה שייך ליהודים על פי המפה ההיסטורית הזו. אולי יהודה? נראה שלפי ההיסטוריה הכול היה של הפלסטינים".

ריאן ווסלי רות' החשוד בניסיון ההתנקשות של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, 16 בספמבר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ריאן ווסלי רות' החשוד בניסיון ההתנקשות של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, 16 בספמבר 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אחרי ניסיון ההתנקשות הקודם ביולי, תייג רות' את ביידן ואת האריס ברשת החברתית X וקרא להם לבקר את הפצועים. "טראמפ לעולם לא יעשה שום דבר עבורם", כתב בפוסט שהופנה לסגנית הנשיאה והמועמדת הדמוקרטית לנשיאות האריס.

באפריל, בפוסט שתייג את הקמפיין הנשיאותי של טראמפ, כתב שהקמפיין של ביידן צריך "להיקרא משהו כמו KADAF - לשמור על אמריקה דמוקרטית וחופשיה. לעומת זאת, הקמפיין של טראמפ צריך להיות MASA - האדון שישעבד מחדש את האמריקנים. הדמוקרטיה נמצאת על פתק ההצבעה ואנחנו לא יכולים להפסיד".

אמש, רות' היה חמוש ברובה קלצ'ניקוב סמוך למועדון גולף בפלורידה. סוכני השירות החשאי ירו לעברו, כשרות' נמלט לפני שהספיק לירות - ונעצר. טראמפ עצמו אמר אחרי התקרית: "היו יריות בסביבה שלי, אבל לפני שהשמועות מתחילות לצאת משליטה, רציתי שתשמעו את זה קודם: אני בטוח". ה-FBI פרסם הודעה לפיה הוא חוקר את תקרית הירי כחשד לניסיון התנקשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully