וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמי ארד על מעצר הנשים שחילקו עלונים של חטופים: "המשטרה הפכה למיליציית בן גביר"

עודכן לאחרונה: 14.9.2024 / 21:25

אשתו של הנווט רון ארד שנפל בשבי בשנת 1986 ומאז נחשב נעדר, תקפה את השר איתמר בן גביר וח"כ יולי אדלשטיין ברקע מעצר הנשים בבית כנסת בהרצליה. היא סיפרה כי אחת הנשים שנעצרו עבדה במערכת הביטחון עשרות שנים, וליוותה את משפחת ארד אחרי שרון נפל בשבי

מאות ליווי את אדלשטיין בדרכו לבית הכנסת תוך קריאה "בושה"/מערכת וואלה

תמי ארד, אשתו של הנווט רון ארד שנפל בשבי בשנת 1986 ומאז נחשב נעדר, פרסמה היום (שבת) פוסט בחשבון הפייסבוק שלה, ובו תקפה את השר איתמר בן גביר וח"כ יולי אדלשטיין, ברקע מעצר הנשים שחילקו עלונים של חטופים בבית כנסת בהרצליה.

"אני רוצה לספר לך יולי אדלשטיין, אסיר ציון לשעבר, ולכם משטרת בן גביר, על אחת מהנשים שעצרתם בצהרי שישי בביתה. אישה בשנות החמישים לחייה, אותה אזקתם בידיה ורגליה, והשארתם במעצר בערב שבת עד 22:15 בלילה. כשמונה שעות ש' הייתה אזוקה בידיה. היא ושתי חברותיה ל'פשע'", כתבה ארד. "אז ש' היא אישה שעבדה במערכת הביטחון עשרות שנים ובין היתר פעלה במסירות אין קץ למען השבויים והנעדרים. ש' ליוותה אותנו, משפחתו של רון, משך שנים ארוכות והמחשבה על שעברה אתמול, ערב שבת, הבעיתה אותי ואמורה להבעית כל אזרח במדינת ישראל".

פליירים עם תמונתו של ח"כ אדלשטיין. 13 בספטמבר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
העלונים שחולקו בבית הכנסת בהרצליה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פליירים עם תמונתו של ח"כ אדלשטיין. 13 בספטמבר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
העלונים שחולקו בבית הכנסת בהרצליה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עוד כתבה ארד: "במקום לרדוף אחרי עבריינים, משטרת ישראל עוצרת את ש' - 'פעילה סדרתית' - עשרות שנים של עשייה משמעותית ופעילות מהנשמה למען אנשים שנגזלה מהם החירות. ש' אינה הראשונה ואינה האחרונה שתזכה לנחת זרועה של המשטרה שהפכה למיליציית בן גביר עליה נמנים נושאי תפקיד שמזלזלים בזכויות האזרח ומפרים בבוטות את החוק ולא רק שאינם נעצרים, הם מקודמים בתפקידם. הבוקר נגרר אדם בן 80 על אספלט מול הבית של השר קיש בהוד השרון. הקצין הגורר הוא מפקד משטרת כפר סבא. בשבוע שעבר נעצר יוסף סער בן 72 חקלאי תושב מרחביה, טייס בחיל האויר לשעבר, ואזרח שהתנדב ביחידת הצלפים של המשטרה. הוא אובחן על ידי המשטרה כאזרח לא נורמטיבי כי הפך עם השנים לפעיל מחאה. השוטרים הפכו את ביתו, לקחו מאשתו את הטלפון הנייד וביקשו להאריך את מעצרו.

"ברוח הזו בריונים זוכים לרוח גבית מהמשטרה ופוגעים כאוות נפשם באזרחים שמצטיירים בעיניהם כ'שמאלנים'. וברוח זו קציני המשטרה מתנכלים למפגינים ומנצלים את הכוח והשררה שבידיהם. בניגוד למשטרה, מערכת המשפט אינה גוף שעובד על פי אג'נדה וטוב שכך, אולם זו גם החולשה של מערכת המשפט שטרם מצאה את הדרך להגן על אזרחים שזכויותיהם נרמסות על ידי המיליציה של בן גביר שבגלגולה הקודם הייתה משטרת ישראל. כבר שנתיים הדמוקרטיה הישראלית נלחמת על חייה. ראש הממשלה ממשיך להונות את הציבור ולבצע באמצעות שר המשפטים ומשטרה שאיבדה כיוון את השלמת ההפיכה המשטרית בצל המלחמה ואחרי הטבח של 7 באוקטובר".

רון ארד, תמי ארד. מתוך פייסובק, מערכת וואלה
תמי ורון ארד/מערכת וואלה, מתוך פייסובק

לסיום כתבה ארד: "הציבור המפגין והתומך במשפחות החטופים הוא ציבור מאוים. מאוים על ידי המשטרה ומאוים על ידי בריונים שזוכים לרוח גבית מהמשטרה ועם זאת נראה שלש', לחברותיה המסורות ולנו, הנמנים על הציבור המוחה, אין את הפריבילגיה להתייאש. יש 101 חטופים בעזה, עשרות מהם עדיין חיים והם תולים בנו את התקווה שלא נוותר עליהם, שלא נאפשר לראש הממשלה למסמס את חייהם בשטיקים וטריקים. ולכן גם הערב יגיעו המונים לשער בגין בקריה לזעוק את זעקתם, לתמוך במשפחות ולומר שאין אופציה אחרת אלא לעשות את מה שמערכת הבטחון מציעה; למהר ולהשיב אותם חיים בעסקה".

עידית אלכסנדרוביץ, אחת הנשים שנעצרו אתמול, נאמה הערב בהפגנה של מטה המאבק הדמוקרטי בהרצליה.

"נראה לי שכולם איתנו. שאין מי שלא רוצה שהם ישובו. אפילו מישהו שם בממשלה אמר פעם, ממש פעם, בתחילת הלחימה, שזו המטרה של המלחמה. אבל מאז המטרה הפכה להיות איזה מושג מעורפל ומפוקפק של ניצחון מוחלט. וציר פילדלפי הפך לדבר עליו תקום או תיפול המדינה שלי. נראה לי שכולם בעד שהחטופים יחזרו. אז למה המשטרה עצרה אותנו על שהנחנו פלאיירים בבית כנסת?"

"בשביל להעניש שלוש נשים שקראו להחזיר ילד חטוף הביתה? שלוש נשים יהודיות במדינת היהודים, שנכנסו לבית תפילה יהודי, והניחו בו עלון עם קריאת "שלח את עמי". קריאה שהיא עתיקה כל כך, שאז היינו רק עם ישראל. עדיין לא העם היהודי"

"תחשבו מה עובר על הילדים שלי, בני שש ותשע, שאמא שלהם הלכה להביא את האחות הגדולה מחברה, ואבא שלהם בחו"ל. הם פותחים את הדלת לשוטרים שדופקים בחוזקה. בלשים דורשים מהם לחייג לאמא ולקרוא לה הביתה, כדי שתעצר. שני ילדים קטנים שעומדים רועדים מפחד מול מי שאמור להגן עליהם, ובאבסורד מטורף הגיעו לעצור את אמא- שבסך הכל נכנסה לבית כנסת, כדי להניח בו עלונים".

על מעצרה סיפרה: "מיטב המוחות של משטרת ישראל עבדו קשות כדי להגיע אלינו. פשוט מגוחך. הובילו אותי באזיקים מול השכנים שלי. גיבורים גדולים. חקרו אותי במשך שמונה שעות אזוקה בידיים וגם ברגלייים. כי אני כזו מפחידה".

"אבל זה לא יעצור אותנו את הנשים והגברים הטובים שאוהבים את המדינה הזו, שחומלים על החלשים שבה, שיודעים בעצמות שלהם - שחייבים להחזיר את כולם עכשיו, כי אין לנו עוד רגע לבזבז, כי כל רגע הם נרצחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully