וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים הניחו פליירים לשחרור החטופים עם תמונה של אדלשטיין - ונחקרו במשך שעות

עודכן לאחרונה: 14.9.2024 / 16:15

שלוש הנשים נעצרו לאחר שפיזרו את העלונים, עליהם מתנוססת תמונתו של יו"ר הכנסת בתקופה בה היה אסיר ציון, בבית כנסת בו הוא מתפלל. לאחר חקירה בת שעות, שוחררו למעצר בית - שבוטל לאחר מכן. "עצרו '3 ראשי ארגון פשע' שקראו לשחרור החטופים", ביקר הפרקליט את המשטרה

משפחות החטופים מפורום חיים מגיבות לדברי ראש הממשלה בנימין נתניה/קרדיט פורום חיים משפחות להצלת החטופים

שלוש נשים נעצרו היום (שישי) לאחר שפיזרו אתמול פליירים עם תמונות חטופים ותמונתו של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין כאסיר ציון בבית הכנסת שבו הוא מתפלל בהרצליה. היום הן נעצרו. עורך הדין רן תגר ממערך העצורים עדכן לפני כמה דקות שאחרי יותר משש שעות חקירה הן משוחררות למעצר בית של חמישה ימים - שלאחר מכן בוטל.

עורך הדין רן תגר עדכן בהחלטה לשחררן מחוץ לתחנת המשטרה. "לאחר שש וחצי של שעות של חקירה 'מאוד סבוכה', של 'שלושה ראשי ארגון פשע' שהניחו פליירים שקוראים לשחרור החטופים", העיר בעוקצניות. "הוחלט לשחרר אותן תמורת ערבות עצמית, וערבות צד ג'. ננסה לקצר את מעצר הבית ליומיים בלבד".

שתיים מהנשים נעצרו גם בחודש יוני האחרון, לאחר שהציתו צמיגים בכביש 2 דרום במסגרת פעילות מחאה.

פליירים עם תמונתו של ח"כ אדלשטיין. 13 בספטמבר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פליירים עם תמונתו של ח"כ אדלשטיין. 13 בספטמבר 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

במטה משפחות החטופים הגיבו על המעצר: "צר לנו כי המשטרה משמשת כלי בידי אלו שלא רק שלא עושים דבר על מנת להשיב את 101 החטופים שנמקים בשבי כבר 343 ימים, אלא פועלים ועושים כל שביכולתם על מנת לסכל עסקת חטופים ולהשתיק את העיסוק בנושא".

"ראוי לשבח כל אדם שמקדיש ממרצו ומזמנו על מנת לתמוך במשפחות החטופים ולסייע להשבת החטופים הביתה - החיים לשיקום והנרצחים והחללים לקבורה ראויה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully