וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההקלטה של החייל החטוף מתן אנגרסט מהשבי בעזה: "נתניהו, אני סומך עליך!"

עודכן לאחרונה: 14.9.2024 / 23:29

אות חיים ראשון: אנגרסט, שנחטף כשהוא פצוע קשה ומחוסר הכרה, נשמע בהקלטה מהשבי בעזה פונה אל ראש הממשלה וקורא לשחררו. "נתניהו, אתה חייב לעשות את ההחלפה הזאת בין האסירים בישראל לאסירים פה. אני חושב שאתה מסוגל לזה, רק צריך לרצות"

"נתניהו, אני סומך עליך": תיעוד של מתן אנגרסט מהשבי/דוברות מטה משפחות החטופים

ענת אנגרסט, אמו של החייל החטוף מתן אנגרסט, חשפה הערב (שבת) בהפגנה השבועית לתמיכה בעסקה להשבת החטופים מרצועת עזה קטע קול של בנה מתן, ובו נשמע מתן פונה אל ראש הממשלה בנימין נתניהו בקולו, בקריאה לשחררו מהשבי.

"נתניהו, אתה חייב, חייב לעשות את ההחלפה הזאת בין האסירים בישראל לאסירים פה", נשמע מתן אומר בקטע הקול. "אני מאוד רוצה לראות את המשפחה ואת החברים שלי, זה מאוד חשוב. אני חושב שאתה מסוגל לזה, רק צריך לרצות, אבל אני סומך עליך! אתה יכול לעשות את זה ומקווה שכמה שיותר בקרוב".

קטע הקול שפורסם בהפגנה הוא חלק מסרטון שאותר ברצועת עזה לאחרונה, וטרם נחשף לציבור על ידי המשפחה. הסרטון הוא אות חיים ראשון ממתן, כשהערב בהפגנה בבגין זו הייתה הפעם הראשונה שבה הוא הושמע באופן פומבי. אחרי פרסום ההקלטה אמרה אמו ענת בהפגנה: "נתניהו, שמעת?! מתן בחיים. תחזיר לי את הבן שלי בחיים". עוד הוסיפה ענת: "אני מתגעגעת אליך, לקול שלך, לגעת בך. אנחנו כל כך מחכים כבר. תחזיק מעמד עוד קצת. תראה כמה אנשים מחכים לך".

סמ"ר מתן אנגרסט החטוף בעזה. מטה משפחות החטופים והנעדרים, אתר רשמי
אות חיים ראשון. החייל החטוף מתן אנגרסט/אתר רשמי, מטה משפחות החטופים והנעדרים

את עצם קיום הסרטון של מתן חשפה ענת בעצרת שנערכה בתחילת חודש יולי בעצרת בכיכר החטופים. "אני נחשבת לברת מזל בקרב משפחות החטופים, אני קיבלתי אות חיים ממתן בסרטון שחיילינו מצאו בעזה", אמרה אז בכיכר. "בסרטון נראה מתן, הבן שלי, כשהוא מישיר מבט פצוע אל המצלמה ופונה אליך, ראש הממשלה. הוא צועק: 'נתניהו, אני לא מבין איך זה קרה אבל אני סומך עליך שתוציא אותי מפה'. כמה אכזבה מתן, ראש הממשלה לא הוציא אותך משם, לא דיברו עליך בכלל בפעימה הראשונה ולא מדברים עליך בפעימה הבאה".

ענת אנגרסט בהפגנה למען החזרת החטופים, בגין, 6 ביולי 2024. פאולינה פטימר, אתר רשמי
ענת אנגרסט בעצרת שנערכה בתחילת חודש יולי בכיכר החטופים/אתר רשמי, פאולינה פטימר

לפי מטה משפחות החטופים, מתן אנגרסט נחטף לעזה כשהוא פצוע קשה ומחוסר הכרה. הוא היה בטנק של איתי חן ודניאל פרץ, שנפלו ב-7 באוקטובר וגופותיהם נחטפו לרצועה, ואיתם היה גם תומר ליבוביץ, שנפל גם הוא בקרבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully