וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בלבנון: סינוואר שלח מברק לנסראללה

עודכן לאחרונה: 13.9.2024 / 9:16

מנהיג חמאס שלח הודה למזכ"ל חיזבאללה על שהביע תנחומים עם מותו של הנייה ועם הארגון, כך לפי כלי התקשורת "אל-מיאדין". סינוואר כתב כי "אנו מודים לסולידריות שלך המהולה ברגשות כנים ואצילים, כפי שבאה לידי ביטוי במעשיך המבורכים בחזיתות ציר ההתנגדות"

קויק: סינוואר נמלט במנהרה/דובר צה"ל

ערוץ הטלוויזיה "אל-מיאדין", המקורב לארגון הטרור חיזבאללה, דיווח היום (שישי) כי מנהיג חמאס, יחיא סינוואר, שיגר מברק למזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, והודה לו על שהביע תנחומים על מותו של מנהיג הלשכה המדינית, איסמעיל הנייה, לפני כחודשיים באיראן.

"קיבלנו בהערכה רבה ובגאווה את הודעתך הנדיבה של ברכות ותנחומים לקדושים שלנו איסמעיל הנייה ולחבריו", כתב סינוואר, והוסיף כי "אנו מודים לסולידריות שלך מהולה ברגשות כנים ואצילים, כפי שבאה לידי ביטוי במעשיך המבורכים בחזיתות ציר ההתנגדות".

סינוואר הדגיש כי "התנועה תישאר כפי שהייתה תמיד, איתנה בנתיב הנאמנות לדם הקדושים. העקרונות הנעלים להם קרא המפקד הנייה יישארו קבועים ונוכחים, והתנועה שלנו ומוג'אהדין שלנו ילכו בעקבותיהם".

חסן נסראללה, יחיא סינוואר. ShutterStock
חסן נסראללה, יחיא סינוואר/ShutterStock

בחודש יולי, חמאס הודיע על מותו של הנייה שחוסל בהפצצה ישראלית בטהראן במהלך ביקורו במדינה כדי להשתתף בטקס ההשבעה של נשיא איראן מסעוד פזשכיאן. לפי הודעת משמרות המהפכה, שצוטטה בסוכנות הידיעות האיראנית, הבית בו שהה הנייה הותקף ודווח כי גם אחד משומריו של הנייה מת בתקיפה.

שבוע לאחר מכן, חמאס הודיע שמנהיג הזרוע הצבאית של חמאס ברצועת עזה, יחיא סינוואר, יהיה ראש הלשכה המדינית החדש של הארגון במקומו של הנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully