וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איך זה הגיוני?": אבי חימי הצטרף לצוות ההגנה של המחבל שנאשם ברצח יוחאי אבני

עודכן לאחרונה: 11.9.2024 / 11:15

ראש לשכת עורכי הדין לשעבר הצטרף לייצוג המשפטי של איברהים מנצור, הנאשם ברצח איש השב"ס בדירתו בגבעון החדשה לפני כחודשיים. משפחתו של אבני זעמה: "איך יכול להיות שיהודי מייצג מחבל? זה מחבל עם עבר ביטחוני עם הסתה לטרור ועם שנאה ליהודים"

דיון בעניינו של המחבל המואשם ברצח איש השב"ס יוחאי אבני/רוני כנפו

רצח איש השב"ס יוחאי אבני: הדיון שתוכנן להתקיים היום (רביעי) בבית משפט הצבאי עופר נדחה, לאחר שהנאשם איברהים מנצור נדבק בגרדת (סקאביס) בבית הכלא עופר. מי שהצטרף לייצוג המשפטי של הנאשם הוא לא אחר מאשר ראש לשכת עורכי הדין לשעבר עו"ד אבי חימי, ובמשפחת אבני זעמו על כך שחימי מייצג מחבל.

האחות ניצן מיררה בבכי ותקפה: "איך יכול להיות שיהודי מייצג מחבל? זה מחבל עם עבר ביטחוני עם הסתה לטרור ועם שנאה ליהודים, הוא מייצג את מי שבא להרוג אותו, להרוג אותנו? איך זה הגיוני, זה לא נתפס שזה קורה".

עו"ד אבי חימי בדיון הארכת מעצר והקראת כתב אישום, של איבראהים מנצור, נאשם ברצח איש שב"ס יוחאי אבני, כלא עופר, 11 בספטמבר 2024. רוני כנפו
עו"ד אביח חימי בבית המשפט/רוני כנפו
ניצן אבני בדיון הארכת מעצר והקראת כתב אישום, לנאשם ברצח אחיה יוחאי אבני, כלא עופר, 11 בספטמבר 2024. רוני כנפו
"איך יכול להיות שיהודי מייצג מחבל?". ניצן אבני/רוני כנפו
יוחאי אבני. באדיבות המשפחה
איש השב"ס שנרצח יוחאי אבני/באדיבות המשפחה

אבני בן ה-40 נמצא מת בדירתו בגבעון החדשה שבמועצה האזורית בנימין לפני כחודשיים, כשעל גופו נמצאו סימני דקירה. בתחילה לוחמי כבאות והצלה הוזעקו לזירה בעקבות דיווח על שריפה, אך אז גילו את אבני מוטל על הרצפה חילצו אותו כשהוא ללא רוח חיים.

אבראהים מנצור הוא עציר ביטחוני לשעבר המשויך לחמאס. היתה לו היכרות מוקדמת עם הישוב גבעון החדשה, הממוקם בפאתי גבעת זאב בתוך מובלעת כפרים פלסטיניים עוינים. לצד הרקע הביטחוני של החשוד ברצח גם עבר פלילי בתחום עבירות רכוש. עוד עלה מפרטי החקירה, כי בין השניים כאמור לא הייתה היכרות מוקדמת, שכן החשוד ברצח לא נכלא בכלא עופר או במתקן אחר בו שירת יוחאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully