וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיניים על המנהרות: צה"ל חשף פיר תת-קרקעי בשכונת זייתון

במהלך מבצע של חטיבת ירושלים בשכונה העזתית, איתרו הלוחמים מכונה לייצור אמצעי לחימה ופיר ששימש את מחבלי חמאס במרחב. עשרות מחבלים שהתבצרו במרחב חוסלו

מכונת אמל"ח ופיר תת-קרקעי: פעילות צה"ל בעזה/דובר צה"ל

לוחמי חטיבת המילואים 'ירושלים' (16) בפיקוד אוגדה 252 פעלו פעלו במרכז רצועת עזה ופשטו על יעדי טרור שבהם התבצרו מחבלים, במסגרת המבצע החטיבתי בשכונת 'זייתון' במרחב מרכז הרצועה. הכוחות חיסלו עשרות מחבלים והשמידו עשרות תשתיות טרור. בסריקות שהתבצעו באזור אותרה מכונה לייצור אמצעי לחימה ופיר מבצעי ששימשו את המחבלים במרחב.

מדובר צה"ל נמסר כי "לוחמי החטיבה מתמרנים ברצועת עזה בפעם השנייה מתחילת הלחימה, משרתי המילואים מהווים נדבך מרכזי והכרחי מאין כמותו במלחמה ובהגנה על אזרחי מדינת ישראל וביטחון המדינה".

אותרה מכונה לייצור אמצעי לחימה. פ בספטמבר 2024. דובר צה"ל
מכונה לייצור אמל"ח שאותרה ברצועת עזה/דובר צה"ל
אותר פיר מבצעי ששימשו את המחבלים בעזה, 9 בספטמבר 2024. דובר צה"ל
פיר מבצעי ששימש את המחבלים בעזה/דובר צה"ל
אותר פיר מבצעי ששימשו את המחבלים בעזה, 9 בספטמבר 2024. דובר צה"ל
פיר מבצעי ששימש את המחבלים בעזה/דובר צה"ל
מכונת אמל"ח ופיר תת-קרקעי: פעילות צה"ל בעזה. 9 בספטמבר 2024. דובר צה"ל
פעילות כוחות צה"ל ברצועה/דובר צה"ל

אתמול נכנס שר הביטחון יואב גלנט לרצועת עזה, שם קיים הערכת מצב מבצעית בציר נצרים. השר שוחח עם מפקד פיקוד הדרום האלוף ירון פינקלמן, מפקד אוגדה 252 תת-אלוף יהודה ואך, ומפקדי החטיבות הפועלות בגזרה. במהלך ביקורו אמר: "אנחנו צריכים להשיג את שתי המטרת שלנו - גם לחסל את החמאס וגם להחזיר את החטופים, ואנחנו על העניין הזה בכל הכוח. בזמן שאתם נלחמים כאן בעזה, אנחנו נערכים לכל דבר שיכול לקרות בצפון. העברת מרכז כובד יכולה להיות מהירה ויכולה לכלול גם אתכם, בלוח זמנים קצר, ואנחנו ערוכים לכל האפשרויות האלה".

"כאן אנחנו נמשיך ונלחץ, ונכה את חמאס, נשחוק אותו ונחסל אותו. נגיע למוחמד סינוואר וגם ליחיא סינוואר - לכל האנשים האלה, המחבלים הארורים האלה, אנחנו נגיע. כל מי שחשוב אחרת שיסתכל על מרואן עיסא, על מוחמד דף, גם הם חשבו שהם חסינים, הם לא איתנו היום, הם עשו את הטעות שלהם, גם הוא יעשה את הטעות שלו, אנחנו נבצע את המשימה שלנו".

שר הביטחון יואב גלנט גלנט יחד עם מפקד פיקוד הדרום ירון פינקלמן.בציר נצרים 8 בספטמבר 2024. דובר צה"ל
שר הביטחון יואב גלנט גלנט יחד עם מפקד פיקוד הדרום ירון פינקלמן.בציר נצרים 8 בספטמבר 2024/דובר צה"ל

השר קיבל מהמפקדים סקירה על הפעילויות האחרונות להרחבת המסדרון עבור אבטחת הכוחות, ולפשיטות נגד התארגנויות הטרור של מחבלי החמאס ברחבי העיר עזה. בנוסף, שוחח עם לוחמי המילואים שמבצעים כעת את סבב המילואים השלישי מאז תחילת המלחמה, והביע את הערכתו על התייצבותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully