וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל הירש: "חמאס מאמין שהוא משיג הרבה בלי מו"מ, החטופים הם הנכס העיקרי שלו"

עודכן לאחרונה: 9.9.2024 / 6:22

מתאם השבויים והנעדרים התייחס אתמול לשיחות על עסקת חטופים, כשהשתתף בוועידת MEAD בוושינגטון. "יש קשר ישיר בין הלחץ הבינלאומי על ישראל לבין הרצון של חמאס לשאת ולתת", טען. "הלחץ הצבאי לא יפסיק. כדי שהמלחמה תיפסק נדרשת החזרת כלל החטופים"

משפחות החטופים נכנסו לקריה לפגישה עם ראש הממשלה נתניהו ומתאם השבויים והנעדרים גל הירש 19 בדצמבר 2023/אורי סלע

"חמאס רוצה שנפסיק את המלחמה, והחטופים הם הנכס העיקרי שלו": מתאם השבויים והנעדרים התייחס אתמול (ראשון) לשיחות על עסקת חטופים, בוועידת MEAD בוושינגטון. "יש קשר ישיר בין הלחץ הבינלאומי על ישראל לבין הרצון של חמאס לשאת ולתת, כשארגון הטרור מאמין מאמין שהשיג הרבה הישגים בלי משא ומתן".

"לרוע המזל, אנשים רבים יצרו את הנרטיב שחמאס מוביל - שאנחנו הם אלה שמסכלים את העסקה. זה שקר. מעולם לא ביטלנו עסקה שהייתה על השולחן. זה לא קרה. חמאס רוצה שנפסיק את המלחמה עוד מהרגע שהתחילה, ומחזיק את הנכס היחיד שיש לו - 101 חטופים. את המלחמה אפשר להפסיק מחר, ואני מאמין שאפשר לשקם את עזה, ואני בטוח שמי שמוטרד ממה שקורה בעזה יתמוך בכך."

"כדי שהמלחמה תיפסק נדרשת החזרת כלל החטופים, פירוז ודירקליזציה בעזה. אני מאמין שנסכים לבנות מעבר בטוח כדי שחמאס יוכל לעזוב. הלחץ הצבאי לא יפסיק. בזמן שצוות המשא ומתן שלנו בדוחא, חמאס רוצח חטופים בעזה. אני חושב שאנחנו צריכים לפעול לשחרור כל החטופים ואני עובד על כל דרך שעשויה להוביל לכך. היום אנחנו מחכים להצעת הסופית של המתווכות ושל ארה"ב. לצד זה, הצוותים שלנו עובדים על תוכניות ב', ג' וד'".

גל הירש. 9 בספטמבר 2024. איציק בלניצקי, אתר רשמי
גל הירש. 9 בספטמבר 2024/אתר רשמי, איציק בלניצקי

הוועידה בה השתתף הירש היא אירוע גלובלי א-פוליטי אשר נערך השנה לראשונה בוושינגטון DC ומהווה במה לדיאלוג אסטרטגי בין המזרח התיכון וארה"ב. נשיאי הוועידה טום ניידס, דייוויד פרידמן, דניס רוס ואליוט אברמס, יארחו במהלכה סדרת דיוני עומק גיאו-פוליטיים העוסקים בדינמיקה האזורית המתפתחת, בהשתתפות מנהיגים בכירים מארצות הברית, ישראל ומדינות ערב המתונות, לצד בכירים בתחומים שונים בהם: ביטחון, כלכלה, דיפלומטיה וממשל, אקדמיה, מכוני מחקר ותקשורת.

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully