וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט סייר בציר נצרים: "האחים סינוואר לא חסינים - הם יעשו את הטעות ונגיע אליהם"

עודכן לאחרונה: 8.9.2024 / 17:05

בביקורו בציר נצרים, שר הביטחון קיים הערכת מצב בשטח ושוחח עם לוחמים. "אנחנו נערכים לכל דבר שיכול לקרות בצפון. העברת מרכז כובד יכולה להיות מהירה ויכולה לכלול גם אתכם, בלוח זמנים קצר, ואנחנו ערוכים לכל האפשרויות האלה". עוד התחייב לחיסול האחים סינוואר

דברי שר הביטחון יואב גלנט -ציר נצרים/דובר צה"ל אלעד מלכה

שר הביטחון יואב גלנט, נכנס היום (ראשון) לרצועת עזה, שם קיים הערכת מצב מבצעית בציר נצרים. השר שוחח עם מפקד פיקוד הדרום האלוף ירון פינקלמן, מפקד אוגדה 252 תת-אלוף יהודה ואך, ומפקדי החטיבות הפועלות בגזרה. במהלך ביקורו אמר: "אנחנו צריכים להשיג את שתי המטרת שלנו - גם לחסל את החמאס וגם להחזיר את החטופים, ואנחנו על העניין הזה בכל הכוח. בזמן שאתם נלחמים כאן בעזה, אנחנו נערכים לכל דבר שיכול לקרות בצפון. העברת מרכז כובד יכולה להיות מהירה ויכולה לכלול גם אתכם, בלוח זמנים קצר, ואנחנו ערוכים לכל האפשרויות האלה".

שר הביטחון יואב גלנט גלנט יחד עם מפקד פיקוד הדרום ירון פינקלמן.בציר נצרים 8 בספטמבר 2024. דובר צה"ל
שר הביטחון יואב גלנט גלנט יחד עם מפקד פיקוד הדרום ירון פינקלמן.בציר נצרים 8 בספטמבר 2024/דובר צה"ל

"כאן אנחנו נמשיך ונלחץ, ונכה את חמאס, נשחוק אותו ונחסל אותו. נגיע למוחמד סינוואר וגם ליחיא סינוואר - לכל האנשים האלה, המחבלים הארורים האלה, אנחנו נגיע. כל מי שחשוב אחרת שיסתכל על מרואן עיסא, על מוחמד דף, גם הם חשבו שהם חסינים, הם לא איתנו היום, הם עשו את הטעות שלהם, גם הוא יעשה את הטעות שלו, אנחנו נבצע את המשימה שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שר הביטחון יואב גלנט גלנט יחד עם מפקד פיקוד הדרום ירון פינקלמן.בציר נצרים 8 בספטמבר 2024. דובר צה"ל
שר הביטחון יואב גלנט גלנט יחד עם מפקד פיקוד הדרום ירון פינקלמן.בציר נצרים 8 בספטמבר 2024/דובר צה"ל

השר קיבל מהמפקדים סקירה על הפעילויות האחרונות להרחבת המסדרון עבור אבטחת הכוחות, ולפשיטות נגד התארגנויות הטרור של מחבלי החמאס ברחבי העיר עזה. בנוסף, שוחח עם לוחמי המילואים שמבצעים כעת את סבב המילואים השלישי מאז תחילת המלחמה, והביע את הערכתו על התייצבותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully