וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ כסיף ביקש לבקר בקריית שמונה, ראש העיר התנגד: "תפסיק להזיק למדינת העם היהודי"

עודכן לאחרונה: 8.9.2024 / 19:42

חבר הכנסת שלח הודעה לראש העיר אביחי שטרן, וביקש להגיע לביקור חיזוק בעיר. שטרן הודה לו על רצונו הטוב, אך לא נענה לבקשתו: "לפני שאתה מציע לחזק אותנו, אני מבקש שתפסיק להחליש". כסיף הגיב: "חבל שבחרת להשתלח במקום להיות ענייני"

בווידאו: ח״כ עופר כסיף האשים את ראש הממשלה בנימין נתניהו וח״כ שמחה רוטמן במותם של יגל בוכשטוב ואלכס דנציג,23 ביולי 2024/ערוץ כנסת

חבר הכנסת עופר כסיף ממפלגת חד"ש שלח הודעה לראש העיר קריית שמונה אביחי שטרן, וביקש ממנו להגיע לביקור חיזוק בעיר. שטרן הודה לכסיף על רצונו הטוב, אך לא נענה לבקשה ובתגובה ביקש ממנו "לשנות את הנרטיב האנטי ציוני ואנטי יהודי" שלו.

"שלום אביחי, הייתי מעוניין להגיע אליכם, לחזק ולתמוך ולבחון כצד ניתן לעזור", כתב ח"כ כסיף לשטרן בהודעה ברשת וואטסאפ. שטרן הגיב: "היי עופר, לפני הכל תודה על הרצון לחזק את קריית שמונה, אבל לצערי הרב - לפני שאתה מציע לחזק אותנו, אני מבקש שתפסיק להחליש".

ראש עריית קריית שמונה אביחי שטרן , חחבר הכנסת עופר כסיף.8 בספטמבר 2024. TPS יואב דודקביץ, ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
ראש עריית קריית שמונה אביחי שטרן , חחבר הכנסת עופר כסיף.8 בספטמבר 2024/עיבוד תמונה, TPS יואב דודקביץ, ראובן קסטרו

שטרן התייחס לאמירות עבר של כסיף נגד צה"ל. "לאורך שנים אתה פועל נגד לוחמי צה"ל הגיבורים שלנו, מייחס להם 'רצח עם' ויוצא נגד מדינת ישראל ונגד החזון הציוני-יהודי של העם הנפלא שלנו, תוך שאתה מאשים אותנו בכיבוש בעוד שכל פסע מרגבי האדמה פה היא שלנו ורק שלנו".

עוד כתב שטרן: "ביום שתשנה את הנרטיב האנטי ציוני ואנטי יהודי שלך, תפסיק להזיק למדינת העם היהודי ותחדל מלכנות את לוחמינו הגיבורים 'רוצחים', רק אז נשמח לארח אותך בקריית שמונה".

בתגובה כתב ח"כ כסיף לשטרן: "חבל שבחרת להשתלח במקום להיות ענייני. אמשיך להיאבק נגד הכיבוש ונגד כל פשעי ופושעי המלחמה באשר הם, ולמען הצדק והדמוקרטיה, גם לטובת אנשי עירך, יהיה יחסם אלי אשר יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully