וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר כמעט בכה כשדיבר על אמא שלו. היום הוא גרם לאמא אחרת לבכות

7.9.2024 / 11:45

מעולם לא ראינו את השר נלהב כמו ברגע שנכנס למים והצביע לעבר צעירה בבגד ים, שאותה זיהה כפושעת האכזרית. השוטרים יצאו למבצע נועז והצליחו לעצור את העבריינית הרטובה שזרקה, על פי החשד, חול לעבר השר. אותה משטרה שעוצרת בחורות בביקיני, לא עוצרת מחבלים ששורפים כפרים

הפגנה מחוץ לנווה תרצה על מעצרה של נועה גולדברג לאחר שהשליכה חול על השר בן גביר/סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לפני שנה, מינוס יום, הגעתי לביתו של איתמר בן גביר לריאיון עיתונאי. בדיוק חודש לפני הטבח שישנה את פני המדינה לעד, עיקר השיחה שלנו עסק בכישלון המקצועי שלו בכל הנוגע להתמודדות עם הפשיעה ברמה הארצית ובעיקר במגזר הערבי. כישלון שניכר היטב בפניה של משטרת ישראל, ואת תוצאותיו מרגישים היום בני משפחה של חטופים בעזה שמפגינים למען חזרתם מהתופת.

ישבנו ביחד שעות בסלון ביתו בצל התמונה של הרב כהנא הגזען, אך רק לדקה אחת בלבד הרגשתי שהוא אמיתי איתי. זה היה כשהוא דיבר על אמו המנוחה שושנה. על הקיר יש תמונה שלו עם אביו צדוק, "זו התמונה שאני הכי אוהב בבית" הוא סיפר לי. והיא באמת תמונה מקסימה. זה אגב אותו הקיר שעד לפני שלוש שנים בערך הייתה תמונה של רוצח ההמונים ברוך גולדשטיין, מחבל מתועב שרצח 29 בני אדם חפים מפשע, ביניהם ילדים, ופצע עוד 125 בני אדם.

אפשר להתווכח על הפוליטיקה שלו, על הפרקטיקות הפשיסטיות שהוא מחדיר למשטרת ישראל - אבל בסוף, איתמר בן גביר הוא ילד של אמא. בכל פעם שהוא דיבר על שושנה בן גביר עלתה לחלולית בעיניו, קולו עלה באוקטבה והוא החל למשוך באף כילד שרק זקוק לחיבוק של אמא.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בחוף היום בתל אביב לצד רוחצות ורוחצים

6 בספטמבר 2024. ניצן גריב, מערכת וואלה
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בחוף היום בתל אביב לצד רוחצות ורוחצים 6 בספטמבר 2024/מערכת וואלה, ניצן גריב
רק כשתתעוררו בתא כלא על פשע שלא ביצעתם, תבינו מה בן גביר עשה פה

שלא יובן לא נכון, אני לא מנסה להאניש את דמותו הקיצונית של בן גביר. זו רק תזכורת שגם למנוול שבמנוולים, לקיצוני שבקיצונים, יש נקודות שבירה - אינני פסיכולוג, אבל נראה שאצל בן גביר זה כנראה הקשר עם אמא. הוא התגאה בעובדה שהוא "אלוף המעצרים" של משטרת ישראל. ובאותה מידה הוא הודה בצורה אותנטית שהוא ידע שהמעצרים האלה פוגעים באמא שלו. ההודאה הזאת לא הייתה נטולת כאב.

הלילה בן גביר שוב גרם לאמא לכאב, הפעם לאמא של נועה, שבילתה לילה בנווה תרצה בגלל שלכאורה היא זרקה חול בחוף הים של תל אביב בזמן שביקר שם. במהלך הלילה השוטרים הצליחו להעלים את נועה. במשך שעות אמה לא ידעה אפילו איפה היא נמצאת. לנווה תרצה היא לא הגיעה, אבל גם בתחנה בתל אביב היא לא הייתה. ממדינה דמוקרטית הגענו למצב בו מעלימים אנשים בחשד שהם עלבו בנציגי השלטון. קראנו על מדינות כאלה בספרי ההיסטוריה, אבל אף פעם לא חשבנו שנגיע למצב הזה.

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
הצעירה החשודה בזריקת חול על השר איתמר בן גביר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הצעירה החשודה בזריקת חול על השר איתמר בן גביר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מעולם לא ראינו את בן גביר כל כך נלהב כמו ברגע שהוא נכנס (עם נעליים ובגדי עבודה) לתוך המים והצביע לעבר אישה צעירה בבגד ים, אותה הוא זיהה כפושעת האכזרית. השוטרים יצאו למבצע נועז בו הצליחו לעצור את העבריינית הרטובה. תזכורת: זו אותה משטרה שלא עצרה אף אחד מהמתפרעים שפרצו לבסיסים הצבאיים בבית ליד ושדה תימן. אותה משטרה שראש השב"כ אמר ש"לא קיימת". משטרה שעוצרת בחורות בביקיני, אבל לא מחבלים ששורפים כפרים.

הנה כמה עובדות ותהיות:

  • בסרטון מהאירוע נראה שאכן נזרק חופן גרגרי חול לכיוונו הכללי של בן גביר ופמלייתו, שאגב כללה את בני משפחתו. אף אחד לא נפגע ברוך השם.
  • העובדה שאיש לא נפגע לא אומרת כמובן שלא מדובר באירוע אבטחתי חמור. כיצד האדם המאובטח בישראל (לפי טענתו לפחות) יכול להסתובב באזור כל כך לא סטרילי מבחינה אבטחתית, אם מישהו יכול לפגוע בו עם גרגרי חול, באותה מידה אפשר היה גם לפגוע בו עם נשק אמיתי.
  • למה שוטרי משטרת ישראל מטיילים בחוף הים עם השר הממונה עליהם? לשר יש מאבטחים, למה הוא צריך גם שוטרים שיאבטחו אותו? האם זה כדי שיהיה קל יותר לעצור אנשים שיגיבו לפרובוקציה המכוונת של השר?
  • גם אם מדובר במעשה קונדס, לזרוק משהו על אדם, בוודאי שהוא מלווה בילדים, זה מעשה אלימות. כשמדובר בנציג ציבור זה אפילו חמור יותר, ואין לזלזל בזה, בין אם מדובר בפוליטיקאי מהימין או השמאל. בתוך כך יש להזכיר כי החשודה נועה מכחישה את ההאשמות כלפיה. אין שום תיעוד שמוכיח שהיא זאת שזרקה את גרגרי החול לכיוונו של השר.
  • ובכל מקרה, נועה היא צעירה נורמטיבית, נטולת עבר פלילי, שסובלת ממחלה כרונית שעלולה להידרדר במצבי לחץ ומתח. גם במידה וזרקה חול על השר כתגובה ילדותית לפרובוקציה של השר שמוקצה מחמת המיאוס באזורים הליברליים של ישראל, היא לא מהווה שום סכנה לציבור, ואין שום סיבה להחזיק אותה במעצר מעבר להפגנת שרירים ונקמה.
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בחוף הים בתל אביב

6 בספטמבר 2024. ניצב גריב, מערכת וואלה
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בחוף הים בתל אביב 6 בספטמבר 2024/מערכת וואלה, ניצב גריב
משטרת בן גביר שלפה היום מהלך מהחלקים האפלים של ספרי ההיסטוריה

יש לא מעט שוטרים טובים. למעשה, רובם כאלה. הם עובדים קשה כדי לשמור על החוק והסדר בתקופה קשה מאוד למדינה ולאזרחים. אלא שבסוף, הם נאלצים להתיישר לפי המערכת, והשר שמתווה את מדיניות אכיפת החוק. המדיניות כרגע של הקצינים הבכירים במשטרה היא פשוטה - לרצות את בן גביר. הוא לא צריך להוריד הוראה מלמעלה: "תשאירו את הבחורה שזרקה עליי חול במעצר", יכול להיות אפילו שאם זה היה תלוי בו זה לא היה קורה - ובכל זאת, שרשרת הפקידות הבכירה רוצה להראות שהיא נאמנה לו. הפקודות יורדות למטה, והתוצאה היא צעירים שחוטפים מכות בהפגנות, בני משפחות חטופים שנדרסים על ידי סוסי משטרה וצעירה שנעצרת בבגד ים ונשלחת לנווה תרצה.

השופט רועי פרי התיר הלילה את המשך מעצרה של נועה מחשש לשיבוש ריאיות. מעניין אילו ריאיות הייתה יכולה נועה לשבש? הייתה הולכת לחוף הים ושופכת מים על החול כדי להסיר את טביעות האצבעות שלה? מחליפה את המים בים התיכון כדי לטשטש את ה-DNA שלה מהמלח? השופט פרי סתר החלטה קודמת שלו מלפני מספר שנים, אז שחרר ממעצר חשוד בסחר בסמים וקבע כי "כשקיימת חלופת מעצר הולמת - על בית המשפט לאמצה בשתי ידיו". סוחר סמים - הביתה; צעירה שזרקה חול בים - לכלא. הגיוני סך הכל. בן כספית חשף בעמוד הטוויטר שלו כי השופט הקים בעבר את תנועת "מולדת" בהוד השרון והיה אחד מפעיליה הבולטים של התנועה הקיצונית שקידמה טרנספר לערביי ישראל. מה זה אומר? כלום, סתם תזכורת לכל מי שקובע ש"כל השופטים סמולנים" שזה עוד שקר דמגוגי.

אין מה להפגין נגד המהפכה המשטרית יותר, כי היא כבר קרתה. השלטון התהפך עלינו. המשטרה משרתת את השלטון ולא את האזרחים. בתי המשפט עוסקים בחשבונאות ולא בצדק. נבחרי הציבור דואגים לשריין את מקומם בשלטון. ונשיא המדינה? הוא כנראה עדיין עסוק בשינוי המילים של השיר של עדן לאירוויזיון. מי שלא הבין את זה עד הלילה, צריך להתעורר כנראה בתא מעצר מוכה פשפשים לצדה של נועה, כדי להבין שאנחנו חייבים להתעורר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully